DiddFIN 18v Väittämättä yksi hienoimmista group shoteista FRC:n historian aikana. Harmi, ettei kaikki ole ihan linjassa. :)
Kommentit 3 kommenttia
melko tyylikästä kyllä.
Väittämättä yksi hienoimmista group shoteista FRC:n historian aikana. Harmi, ettei kaikki ole ihan linjassa. :)
osa tais olla just ajamas battlea :/