DiddFIN 18v Ikkunat auki ajellessa ei oo muuten mitään vikaa paitsi, että renkaanpalaset kopisee inhottavasti kypärään ja on pakko laittaa volumea hiljemmalle. ;) Pakko muuten kiinnittää huomiota myös noihin taustatapahtumiin. :)
Kommentit 2 kommenttia
Ikkunat auki ajellessa ei oo muuten mitään vikaa paitsi, että renkaanpalaset kopisee inhottavasti kypärään ja on pakko laittaa volumea hiljemmalle. ;)
Pakko muuten kiinnittää huomiota myös noihin taustatapahtumiin. :)
hehe :D