kulmassa?
Spinnaus?
Jonkun peili näkyy tua hiekalla :)
Nice! Harmillisen kaukana olen...
Hyvin näyttää iskarit pelaavan bemarissa. :)
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 3 kommenttia
Spinnaus?
Jonkun peili näkyy tua hiekalla :)
Nice! Harmillisen kaukana olen...
Hyvin näyttää iskarit pelaavan bemarissa. :)