Kuvat #8802

Nyt loppui puhti tämän tekemisestä. Teen huomenna loppuun ja 100% tarkemmin jos red faction guerrilla ei tule postissa.

zapekk

· Forza Motorsport 2


Kommentit 6 kommenttia

warcryFIN muokattu 17v

Hyvältä näyttää, varsinki noi logot tossa mustalla taustalla :) Widebodysta sen verran, että katkase toi oven etupäässä oleva syvennys jo sivuhelmaan, älä vie alas asti. Näyttää realistisemmalta silloin :) Tai vaihtoehtosesti tummenna tota helmaa hieman oven alapuolelta.

zapekk

[lainaus]

IL3 kirjoitti tänään klo 20:10

Eli teet siis T