Hyvältä näyttää, varsinki noi logot tossa mustalla taustalla :) Widebodysta sen verran, että katkase toi oven etupäässä oleva syvennys jo sivuhelmaan, älä vie alas asti. Näyttää realistisemmalta silloin :) Tai vaihtoehtosesti tummenna tota helmaa hieman oven alapuolelta.
Kommentit 6 kommenttia
[linkki http://static.kickapps.com/kickapps/images/7276/photos/PHOTO_1260795_7276_262064_main.jpg]Tässä[/linkki] on malli. Tässä on paljon huonoja kohtia korjaan ne huomenna. Siis ehkä.
Hyvältä näyttää, varsinki noi logot tossa mustalla taustalla :) Widebodysta sen verran, että katkase toi oven etupäässä oleva syvennys jo sivuhelmaan, älä vie alas asti. Näyttää realistisemmalta silloin :) Tai vaihtoehtosesti tummenna tota helmaa hieman oven alapuolelta.
jep huomenna teen. Ehk
Eli teet siis [linkki http://i393.photobucket.com/albums/pp18/RebelMonkey23/Forza2/r83.jpg]T
[lainaus]
IL3 kirjoitti tänään klo 20:10
Eli teet siis T