warcryFIN 17v syssleri on aina syssleri.. toi forza- pakoputki tossa rekisterikilven kohdalla on kyllä aika jäätävä :D
Kommentit 2 kommenttia
syssleri on aina syssleri.. toi forza- pakoputki tossa rekisterikilven kohdalla on kyllä aika jäätävä :D
No se on kyllä vähän häiritsevä.