AJfin 17v [linkki http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2645969.aspx] Tunet täältä [/linkki]
Northg7 16v AH:ssa nyt pikkuerä, vain minulta, valmiiksi rakennettuja ja säädettyjä Supria. Buyout 200k. Vain kyseiset kappaleet.
Kommentit 12 kommenttia
Näppärän näkönen supla..
Eikä oo hinnalla pilattu ;)
Eiköhän tämä mene hankintaan.
Semi-noaero.
Niin joo Semi-noaero.. :) Ei muuta forza osaa kuin takaspoikka.
Itsekin tehnyt joskus semiaerosupran a-luokkaan.
Kivasti layerit liikkunut vai miten se nyt oli
Täh? layerit liikkunu missä?
[linkki http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2645969.aspx] Tunet täältä [/linkki]
Eiku eilen puhuitte niistä :( kuuntelin salaa
Niin joo.. No ei siinä mennyt ku 3 varttia ku ne korjas.. :)
AH:ssa nyt pikkuerä, vain minulta, valmiiksi rakennettuja ja säädettyjä Supria. Buyout 200k. Vain kyseiset kappaleet.