v7ville 17v teemu1337: harjoittelu on käynnissä ja tavoitteena on oppia tuo jalo laji :) IL3: kiitos, onkos tää kuinka harvinainen versio?
IL3 17v Ville, jos voisit laittaa myyjän lisäksi vielä alkuperäisen omistajan (jos eri kuin myyjä) nimen mulle privana, olisin kiitollinen.
IL3 17v Ville, vielä tohon sun ekaan kysymykseen; näyttää tällä hetkellä siltä että sulla on 1/1 versio tosta autosta (Spot Performancen ulkopuolella). :)
v7ville 17v IL3: ,,/ ^.^ ,,/ Jupe: Kyllä :) Tappi: Voin myydä, mutta en tarvii pelin crediittejä, joten jos vaikka pistät mun tilille 200
Kommentit 16 kommenttia
Onko villekin innostunut luisuttelemaan ?
Hienot heijastukset/kimallukset :)
teemu1337: harjoittelu on käynnissä ja tavoitteena on oppia tuo jalo laji :)
IL3: kiitos, onkos tää kuinka harvinainen versio?
Empäs edes huomannutkaan, että ei ole vakio väreissä! :D Pitääpäs tutkia..
Ville, jos voisit laittaa myyjän lisäksi vielä alkuperäisen omistajan (jos eri kuin myyjä) nimen mulle privana, olisin kiitollinen.
Carli tämän oli kuulemma myynyt..
niin se teki juu :)
Ville, vielä tohon sun ekaan kysymykseen; näyttää tällä hetkellä siltä että sulla on 1/1 versio tosta autosta (Spot Performancen ulkopuolella). :)
Onneks Ville sai sen :)
IL3: ,,/ ^.^ ,,/
Jupe: Kyllä :)
Tappi: Voin myydä, mutta en tarvii pelin crediittejä, joten jos vaikka pistät mun tilille 200
tottakai myyn.. en vaan tarvii mitää crediittejä nyt :)
villek00 haluais ne crediitit luottokortille.
Hui, Villellä meinas lipsahtaa halvalla. Hänhän siis tarkoitti 200k
aivan! onneks sää miquel huomasit ton!