Kuvat #8831

Tälläinen löytyi eilen AH:sta :)

v7ville

· Forza Motorsport 2


Kommentit 16 kommenttia

v7ville

teemu1337: harjoittelu on käynnissä ja tavoitteena on oppia tuo jalo laji :)

IL3: kiitos, onkos tää kuinka harvinainen versio?

IL3

Empäs edes huomannutkaan, että ei ole vakio väreissä! :D Pitääpäs tutkia..

IL3

Ville, jos voisit laittaa myyjän lisäksi vielä alkuperäisen omistajan (jos eri kuin myyjä) nimen mulle privana, olisin kiitollinen.

IL3

Ville, vielä tohon sun ekaan kysymykseen; näyttää tällä hetkellä siltä että sulla on 1/1 versio tosta autosta (Spot Performancen ulkopuolella). :)

v7ville

IL3: ,,/ ^.^ ,,/

Jupe: Kyllä :)

Tappi: Voin myydä, mutta en tarvii pelin crediittejä, joten jos vaikka pistät mun tilille 200

Miqqe

Hui, Villellä meinas lipsahtaa halvalla. Hänhän siis tarkoitti 200k