Miqqe 17v Näitä kisoja pitäis olla enemmänki. Siis että voi olla auto hyvännäkönen! Maalauksistahan se ei johdu ollenkaan ;)
Kommentit 3 kommenttia
Hieno.
Näitä kisoja pitäis olla enemmänki. Siis että voi olla auto hyvännäkönen! Maalauksistahan se ei johdu ollenkaan ;)
Korjasin vielä noi Sävyvirheet.. (olin laittanu kahta eriä sinistä)