Kuvat #8915

Tällä mennään tänään NoAero kisassa..


Kommentit 3 kommenttia

Miqqe

Näitä kisoja pitäis olla enemmänki. Siis että voi olla auto hyvännäkönen! Maalauksistahan se ei johdu ollenkaan ;)

AJfin

Korjasin vielä noi Sävyvirheet.. (olin laittanu kahta eriä sinistä)