A-Luokka No Aero Series. Sponsored by BBT. prizepool 7M!! #489

/ Forza Motorsport 2 / Mennyt / AJfin

4 Kisan series A-luokan No Aeroilla. Jos vähintää 12 osaanottajaa niin ajetaan aika-ajot Silverstone Internationalilla(5 nopeaa kierrosta), muuten 8 ensiksi ilmottautunutta suoraan kisaan. Jos osallistujia väh. 12 niin myös B-finaali jossa voittajalle 1M.

Radat: Silverstone Grand Prix Road Atlanta Laguna Seca Suzuka

Kierroksia 7

Joka kisassa pakollinen varikkokäynti.

Auto: Mikä tahansa A-luokkalainen, ainoa ehto ettei Forza korinosia

Palkinnot:

  1. 4,000,000Cr
  2. 2,000,000Cr
  3. 1,000,000Cr

Säännöt

Game Type
series
Trueskill Rank
on
Track Type
all
Max Players
8
Damage Type
limited
Tires And Fuel
simulation
Collisions
on
Spectators Voices
on
Grid Order
random
End Race Timer
3
Override Stm
on
Override Tcs
on
Car Class
A

Osallistujat

JuhohFin

accepted

Ac3Way

accepted

Miqqe

accepted

greizer

accepted

ariko

accepted

Jupe San

accepted

Hookkis

accepted

Northg7

accepted

knoivari

accepted

LeetPotta

accepted

Konnah

accepted

zapekk

accepted

Khoira

accepted

AJfin (host)

accepted

Kuvat


Videot

Ei vielä videoita.


Kommentit 85 kommenttia

AJfin

Auto: Mikä tahansa A-luokkalainen, ainoa ehto ettei Forza korinosia

IL3

Entäs jos on Aero-osia, jotka eivät ole mallia Forza? :D

AJfin muokattu 17v

Ne suotakoon.. :) Niitä on aika vaikea rajata/valvoa.

Ja IL3 mukaan ajamaan!!

Ac3Way

Laguna Secassa ja Suzukassa Monster Energy on melko kova vehje, mutta Silverstonessa hirveä ajaa ja Road Atlantassa ei vauhti riitä. Sillä todennäköisesti mukaan, jos aikataulu sen suo.

AJfin

Minkäslaisia aikoja se Monster menee Secassa ja Suzukassa?

Ac3Way

Ajoista en tiedä, mutta NON-Aero kärkeä noilla radoilla + Motegilla ainakin.

Northg7

Vois kait sitä tulla kokeilemaan viikonlopun alun kunniaksi :p Pääasia osallistuminen ei niinkään menestys :)

AJfin

Ekat 8. aj zapekk runkku tero greizer hookkis ässä (pata?) nortti

AJfin

Ei hätää jätkät! ilmottautukaa vaan niin saadaan aika-ajot pystyyn!! Eli jos osallistujia yli 12 niin ajetaan aika-ajot!

TehBigBunny

Näyttää olevan sen verta myöhään ja aikaisin että voisi körötellä. Täytyy vaan tehdä joku auto :)

Miqqe

Niin minäkin ajattelin, mutta ei! Ei toimi meikäläisella Forza jos on offline...

TehBigBunny muokattu 17v

Sama kaqqa täällä :/

// Ajattelin ulvoa tusqaani xbox.comin foorumille mutta eihän sinnekään pysty postaamaan. Witun hiano homma.

Schimanski76

Nyt en ymmärrä.Miksei teitin vortsat toimi ilman liveä? Siis ei toimi edes ura/arcade/ jne jne. offlinemuodot?