A-Luokka No Aero Series. Sponsored by BBT. prizepool 7M!! #489
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
AJfin
4 Kisan series A-luokan No Aeroilla. Jos vähintää 12 osaanottajaa niin ajetaan aika-ajot Silverstone Internationalilla(5 nopeaa kierrosta), muuten 8 ensiksi ilmottautunutta suoraan kisaan. Jos osallistujia väh. 12 niin myös B-finaali jossa voittajalle 1M.
Radat: Silverstone Grand Prix Road Atlanta Laguna Seca Suzuka
Kierroksia 7
Joka kisassa pakollinen varikkokäynti.
Auto: Mikä tahansa A-luokkalainen, ainoa ehto ettei Forza korinosia
Palkinnot:
- 4,000,000Cr
- 2,000,000Cr
- 1,000,000Cr
Säännöt
- Game Type
- series
- Trueskill Rank
- on
- Track Type
- all
- Max Players
- 8
- Damage Type
- limited
- Tires And Fuel
- simulation
- Collisions
- on
- Spectators Voices
- on
- Grid Order
- random
- End Race Timer
- 3
- Override Stm
- on
- Override Tcs
- on
- Car Class
- A
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 85 kommenttia
Voittopotit kasvaa:D
Mutta et silti osallistu?
ai sori
saapiko ajaa minkä tahansa tallin noaerolla?
Ei liene rajoitettua, kuten ei pyörävetoisuutta?
Hitto tämäkin näin aikasee;)
Muuta aikaa niin että greizer pääsee :(:(:(
e. kisa siirretty alkamaan 20.00!
Auto: Mikä tahansa A-luokkalainen, ainoa ehto ettei Forza korinosia
Nonii:)
Entäs jos on Aero-osia, jotka eivät ole mallia Forza? :D
Ne suotakoon.. :) Niitä on aika vaikea rajata/valvoa.
Ja IL3 mukaan ajamaan!!
Laguna Secassa ja Suzukassa Monster Energy on melko kova vehje, mutta Silverstonessa hirveä ajaa ja Road Atlantassa ei vauhti riitä. Sillä todennäköisesti mukaan, jos aikataulu sen suo.
Minkäslaisia aikoja se Monster menee Secassa ja Suzukassa?
Ajoista en tiedä, mutta NON-Aero kärkeä noilla radoilla + Motegilla ainakin.
Huomennahan se selviää.. ;)
Vois kait sitä tulla kokeilemaan viikonlopun alun kunniaksi :p Pääasia osallistuminen ei niinkään menestys :)
Ekat 8. aj zapekk runkku tero greizer hookkis ässä (pata?) nortti
VOI VITUN VITTU KU KAIKKI MENEE P
Mä voin olla varalla jos joku ei tule.
Ei hätää jätkät! ilmottautukaa vaan niin saadaan aika-ajot pystyyn!! Eli jos osallistujia yli 12 niin ajetaan aika-ajot!
Näyttää olevan sen verta myöhään ja aikaisin että voisi körötellä. Täytyy vaan tehdä joku auto :)
Niin minäkin ajattelin, mutta ei! Ei toimi meikäläisella Forza jos on offline...
Sama kaqqa täällä :/
// Ajattelin ulvoa tusqaani xbox.comin foorumille mutta eihän sinnekään pysty postaamaan. Witun hiano homma.
Nyt en ymmärrä.Miksei teitin vortsat toimi ilman liveä? Siis ei toimi edes ura/arcade/ jne jne. offlinemuodot?