Jupe San 17v No en varmana näytä[linkki http://www.cepolina.com/freephoto/f/other.objects.technology/airplane.wing3.jpg]!!![/linkki]
Kommentit 9 kommenttia
Hiillos... hhmmmm.. makkaraaa grillissä... Huomenna...
Kuvaava kuva.
Kylän komein siipi on mulla!!! :D
Sulla taitaa olla Vorza siipi? ;)
Ei oolle.
Jupella oli aivan häiriintynyt siipi...
Te oo mitään siipee nähnykkään!!!
NO N
No en varmana näytä[linkki http://www.cepolina.com/freephoto/f/other.objects.technology/airplane.wing3.jpg]!!![/linkki]
lahos