teemu1337 17v LeetPotta kirjoitti tänään klo 21:18 Tämä on minun! Minun myös! Tuleeko valmiina myyntiin?
warcryFIN 17v Sehän se. Tulee kyllä myyntiin, nuo metalliset logot tulee viemään jonkun aikaa tehdä, mutta eiköhän tämä tässä viikonlopun aikaan valmistu :) Päivitän sitten lisää kuvia.
Kommentit 5 kommenttia
Leffen bemmihän se siinä(kö?)
Tämä on minun!
Minun myös! Tuleeko valmiina myyntiin?
Sehän se. Tulee kyllä myyntiin, nuo metalliset logot tulee viemään jonkun aikaa tehdä, mutta eiköhän tämä tässä viikonlopun aikaan valmistu :) Päivitän sitten lisää kuvia.