vaiski75 17v [linkki http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2518445.aspx]tämä herra on tehnyt tämän[/linkki]
Northg7 17v Mitä ihastelin hänen tuotoksiaan niin menee kyllä sarjaan, että eihän niillä raaskisi edes ajaa :p
vaiski75 17v Runtua vaan.. :) Niin ja jos tuntuu että osaa maalata, niin nämä kyllä palauttaa aina takaisin maanpinnalle..
Kommentit 7 kommenttia
NLR:n? Tää on upea!
Aika sairaan hieno. Oletko itse tehnyt.
Razor itse ja on kyllä hieno + todella hyvin säädetty laite..
[linkki http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2518445.aspx]tämä herra on tehnyt tämän[/linkki]
Mitä ihastelin hänen tuotoksiaan niin menee kyllä sarjaan, että eihän niillä raaskisi edes ajaa :p
Löytyy muuten tallista, komea menopeli.
Runtua vaan.. :)
Niin ja jos tuntuu että osaa maalata, niin nämä kyllä palauttaa aina takaisin maanpinnalle..