Replaystä huomas et kaikki ei ihan ollu kohallaa jos yhessä lobbyssä pysty ajaa yheksän tyyppii...
Hetkinen, onkos toi Kiinan muuri? :)
Ei, kyllä nyt ollaan selvästikki Alahärmän Powerparkissa ;)
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Hetkinen, onkos toi Kiinan muuri? :)
Ei, kyllä nyt ollaan selvästikki Alahärmän Powerparkissa ;)