DiddFIN 18v Mä ihmettelin hetken, että mitäs outoa tässä kuvassa on, mut sit muistin mikä peli olikaan kyseessä. :D
Kommentit 3 kommenttia
rallireiteille ne subarut kuuluukin :D
Mä ihmettelin hetken, että mitäs outoa tässä kuvassa on, mut sit muistin mikä peli olikaan kyseessä. :D
Vähän on joo sega rallymainen kuva :>