Myyris 18v jahas :D näin meillä mennään :P itse muistaakseni kiersin tuolta ihan kaukaa takaa asvalttia pitkin :D
Kommentit 4 kommenttia
Jep, kaikki pihalla :D
jahas :D näin meillä mennään :P itse muistaakseni kiersin tuolta ihan kaukaa takaa asvalttia pitkin :D
Hahah, tämä on yksi parhaista. :D