Historic Race #61
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
Draghar
Ajetaan alle 1976 vuosimallin autoilla, jotka on viritetty s-luokkaan. Autoihin ei saa laittaa forzasiipiä tai -puskureita! Tarkoitus olisi että kaikki kilpailut ajetaan samalla autolla.
Säännöt
- Max Players
- 8
- Friend Slots
- 5
- Damage Type
- simulation
- Tires And Fuel
- simulation
- Collisions
- on
- Spectators Voices
- on
- Grid Order
- random
- Override Manual
- on
- Override Suggested Line
- on
- Override Stm
- on
- Override Tcs
- on
- Override Abs
- on
- Car Class
- S
- Car Performance Index
- 999
- Car Year
- 1976
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 12 kommenttia
renkaat varmaan saa laittaa.. eli kaikki muut saa laittaa paitsi forza puskurit ja siiven?
juu, näin oli tarkoitus.
täähän on sit aivan loistava :P
Laittakee invitee jos oon paikalla tuolloin.
Mukaan mahtunee vielä? Ja kaikilla on siis "tappiin viritetyt", aerodynamiikkaa lukuunottamatta?
ei suinkaan tappiin viritetyt, vaan S-luokkaan viritetyt (PI max 998) ja tosiaan ei niitä forza härpäkkeitä kiinni autoon.. mukaan kyllä mahtuu!
Jeah, rupeen ruuvaamaan datsunia sitten, kisoissa nähdään.
minkäs pituisia kisoja odotettavissa muuten? Renkaat pitäis valkata...
luulisin että jotain 4-6 kierrosta keskimäärin eli ei tartte hirveesti renkaista murehtia... ellei halua driftailla kovasti ;P
aika lyhkäsiä kisoja otetaan
neuvokaas vielä nuubiolle, että miten tähän peliin sitten liitytään? =) Pystyykö pelejä/lobbyja etsimään nimellä?
lisään sut kaverilistaan ja lähetän sitten sulle invitee kun oot hyväksyny mut kaveriks.