Miqqe 18v Draghar: Ford GT40 Myyris: Porsche 914/7 <- olikse nyt noin? Tero: Ferrari Dino Minä, Freezeri ja ronsson: Datsun Z
Kommentit 4 kommenttia
Sopii kyllä pirun hyvin teemaan tämä mustavalkoisuus
Kuka ajeli milläkin?
Draghar: Ford GT40 Myyris: Porsche 914/7 <- olikse nyt noin? Tero: Ferrari Dino Minä, Freezeri ja ronsson: Datsun Z
okkei :D