Draghar 18v tämänkin tiedän.. odottelen jonkun aikaa jos joku muu haluaa sanoo, mutta illalla käyn pistään vastauksen. Peilit muuten on aika persoonalliset.
Kommentit 5 kommenttia
tämänkin tiedän.. odottelen jonkun aikaa jos joku muu haluaa sanoo, mutta illalla käyn pistään vastauksen. Peilit muuten on aika persoonalliset.
Ajattelin säästää ne kuvaan :D
Villi veikkaus: Pagani Zonda ?
Juuri se.
Ei juma! Mä lähenki tästä lottoomaa. :P Tai no laitetaa eka joku kuva =)