TeroKortelainen 18v muokattu 18v Ja oliskos tuo '70-mallinen Cuda, ainakin ovenkahva ja peili ovat korilinjojen ohella saman tyyliset. Ai niin, hyvää joulua kaikille kanssakilpailijoille! Palataan asiaan kinkkua sulatellessa...
Kommentit 3 kommenttia
Ja oliskos tuo '70-mallinen Cuda, ainakin ovenkahva ja peili ovat korilinjojen ohella saman tyyliset. Ai niin, hyvää joulua kaikille kanssakilpailijoille! Palataan asiaan kinkkua sulatellessa...
juu, sellainenhan se on. Hyvää joulua myös minunkin puolestani!
American muscle <3 Gud jul myöskin!