SM-testiä runkkarin kanssa.
Ykkönen on kakkonen, vai oliko se että kakkonen on ykkönen...
Jos tämä olisi ollut kuvaussessio, niin autot olisi ollut toisin päin.
Niin juu,tässähän ykkösrunkkari on Nipsun kakkosessa kiinni.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 3 kommenttia
Ykkönen on kakkonen, vai oliko se että kakkonen on ykkönen...
Jos tämä olisi ollut kuvaussessio, niin autot olisi ollut toisin päin.
Niin juu,tässähän ykkösrunkkari on Nipsun kakkosessa kiinni.