no koska kukaan ei o kommentoinut, sanoisnpa että hyvä rassi melkein joka radalle. carbonit on onnistuneet, ne ei näy tässä kuvassa mutta tosta rassista on varmaan fm.netisssä tai sitten spotin sivuilla parempia kuvia.
Tervehdykset taalta Kreikasta! :)
Tulinpas vaan kurkkaamaan postit, niin pitihan sita taallakin pistaytya.
Suosittelisin tota autoa ainakin Nyrpalle ;)
Kommentit 5 kommenttia
no koska kukaan ei o kommentoinut, sanoisnpa että hyvä rassi melkein joka radalle. carbonit on onnistuneet, ne ei näy tässä kuvassa mutta tosta rassista on varmaan fm.netisssä tai sitten spotin sivuilla parempia kuvia.
Mie olen kyllääntynyt tuohon malliin. Voisi olla ihan asiallinen jollei siitä pitäisi aina tehrä AWD:tä. RWD:nä kauhia.
Kauhia !
Painaa liikaa ja takavetona kauhee :(
Tervehdykset taalta Kreikasta! :) Tulinpas vaan kurkkaamaan postit, niin pitihan sita taallakin pistaytya. Suosittelisin tota autoa ainakin Nyrpalle ;)
toimiipi myös americalla. siis kisassa ,ei hotläppi huorauksessa.