Kuvat #9349

ihan hyvän näköinen, eihän tässä oo ajettu sormet krampissa kuin 12 tuntia, kokeillaanpa vielä tämä :)

SIL0KKI

· Forza Motorsport 2


Kommentit 5 kommenttia

SIL0KKI

no koska kukaan ei o kommentoinut, sanoisnpa että hyvä rassi melkein joka radalle. carbonit on onnistuneet, ne ei näy tässä kuvassa mutta tosta rassista on varmaan fm.netisssä tai sitten spotin sivuilla parempia kuvia.

TehBigBunny

Mie olen kyllääntynyt tuohon malliin. Voisi olla ihan asiallinen jollei siitä pitäisi aina tehrä AWD:tä. RWD:nä kauhia.

Kauhia !

IL3

Tervehdykset taalta Kreikasta! :) Tulinpas vaan kurkkaamaan postit, niin pitihan sita taallakin pistaytya. Suosittelisin tota autoa ainakin Nyrpalle ;)

SIL0KKI

toimiipi myös americalla. siis kisassa ,ei hotläppi huorauksessa.