Kuvat #9350

Eilisillan ajoilta. Ville performoi tämmöisen tyylikkään manuuverin (myös nuo sisimmän mutkan jarrutusjäljet kuuluu tähän). Eikä muuten osunut seinään :D Ja matka jatkuu.


Kommentit 4 kommenttia

v7ville muokattu 16v

Lievästi jännä tunne ohjaamossa, vauhtia oli kuitenkin noiden kiuputusten alkaessa lähemmäs 320 km/h :)

Nii ja tää oli tää ku ensin ajoin suoraan sit aloin kääntää vähän rattia ni yhtäkkiä (mitään varottamatta) pyörät löi tyhjää hetken ja sitten mentiin :)

teemu1337 muokattu 16v

Riipleistä katoin muutamaan kertaan, mutta en ymmärrä miten et läsäyttäny seinään tässä :/ Yleensä kun mutkassa spinnaa yli kolmessa sadassa, niin tulos on taattu :)

Ja eikös tää ollut se pösö, mikä sanoo lähdössä booooooooo ?

IIPPONEN

Boo niin kauan kunnes turbo potkasee peliin.... Ja sit ku potkasee nii pitää jo vaihtaa vaihdetta xD