Ac3Way 16v Tulee mieleen 90-luvun kisamaalaukset! Punaista, mustaa ja valkoista sekä helvetin ruma. ;)
Kommentit 6 kommenttia
Tulee mieleen 90-luvun kisamaalaukset! Punaista, mustaa ja valkoista sekä helvetin ruma. ;)
Sad panda.
se on niin ruma et se on jees
Ihan hieno. Asutko Rantsalmella?
En kun savonlinnassa. Kaverin ukon firma :D
Haha :D Niin minäkin.