Kuvat #9395

Normipäivä.


Kommentit 21 kommenttia

Jupe San

Onse kova!! Itellä nytten 3,5 tunnin kierros menossa ja ei väsytä yhtään ;) tästä on hyvä jatkaa maalia kohti.

IL3 muokattu 16v

Ohhoh, aikamoinen suoritus. Pidittekö wc/tupakka/jne. -taukoja? Paljonko tosta voitosta lohkes diitseille crediittejä?

E: Etäisyyksistä päätellen on ainakin Miqqe muutaman pitstopin pitäny? :D

Northg7

Miqqe: Voittajalle luvassa n.800kcr ilman bonareita.

Taisivat pitää aika huoletta taukoja, rento otteinen kisa varmasti. Kisan topicissa lisäinformazionia.

djrunkkari

IL3 en ajanut maaliin vielä tossa vaiheessa. Parkkeerattiin nipsun kans autot sivuun ja tarkoitus olis ollu että mennä maaliin vasta kun muut ovat ottaneet meidät kiinni.. Boksissa oli jäänyt automaattinen 6 tunnin sammutus päälle niin en päässyt sitten maaliin ollenkaan =)

djrunkkari

Itse en pitänyt käytännössä yhtäkään taukoa eikä nipsukaan :D Miqqe vei meidän tauot!!

SIL0KKI

jumalautaa. lääkkeet! pakkolomalle forzasta nyt heti, hulluja olette!

v7ville

nostaisin DJ:lle hattua, mutta ei ole sitä päässä, joten nostan virtuaalisen tupeeni ylös ja heitän sen pois ja kasvatan kivat kiharat!

djrunkkari

Ei voinu taukoja pitää kun nipsu oli käytännössä ihan puskuris kiinni :D

RaabForRehab

Tää pitäis ottaa kolmosessa uusiks, aamulla lähtö niin menis koko päivä.. :D

jasamy

ehdottomasti mukana kyllähän tollanen extreme elämys pitäs kokea ;-)

Olenko

Mukana kans jos tämmönen täs jossai vaihees järjestetään.

Mace

Mäkin saatan olla mukana jos kerkeen. Ihan maalin asti ajamaan.