Mudinski 16v Perusnätti auto ! Pientä miinusta parista logosta joita ei olla tehty itse. Mutta muuten tyylikäs.
Kommentit 2 kommenttia
Tää on tosi hyvä kuva tästä autosta mun mielestä.
Perusnätti auto ! Pientä miinusta parista logosta joita ei olla tehty itse. Mutta muuten tyylikäs.