Kuvat #9431

Kiitos Ilelle autoista!

AJfin

· Forza Motorsport 2


Kommentit 5 kommenttia

IL3

Tätä mietin hetken että jaanko, mutta mitäpä mä näillä, kun en enään itse oikastaan pelaa..

Yks lemppari replicoista mun tallista ;)

zapekk

Mistä syystä ile lähettää autoja jolleki. Onks mulle tullu en oo ollu forzassa SM-kisan jälkee?

IL3

Nortti! Etkös oo mun kaveruuslistalla!? HopiHopi.

Northg7

Heh, taas heikkoa koetellaan, grr :) Itse vähensin tänään autojen määrää tallista ~170 --> 135. Lisäillään listoille, mut jos autoja sitten siunataan muille minun edestä :) Kiitosta vain.