Kuvat #9862

Eka maalausräpellys FM3:ssa.

ariko

· Forza Motorsport 2


Kommentit 5 kommenttia

IL3

Hyviä värejä. Ootteko tehny jo tässä ajassa omia logoja, vai lähinnä valmiita?

Mudinski muokattu 16v

Itsekkin aloitin jo maalaushommat. Valmiita logoja autoon ei ole tulossa ja tällä hetkellä n.20 eri valmistajan logoa tehtynä.

Mutta mihin autoon ne maalit tulee ? Ei mitään tietoa :D

Edit: Huomenna tulee kuvia.

teemu1337

TehBigBunny kirjoitti tänään klo 01:47

Mä en osaa tehä miiitään :/

Komppaan tätä täysin