teemu1337 16v Tätä rataa ei saa ajaa grippinä. En mäkään driftaa nyrrellä (en driftais vaikka osaisinkin).
Kommentit 6 kommenttia
Upea on rata ja upeat on maisemat!
Tätä rataa ei saa ajaa grippinä. En mäkään driftaa nyrrellä (en driftais vaikka osaisinkin).
Teemu ei nyt tiedä mistä puhuu, täällä ajetaan myöskin tougea!!!
Saako tuohon datsuniin jokseenkin laviat takanakit, kun se on drag strippien kärjessä?
Ei siihen hirveitä nakkeja tainnut saada, mutta tuo liittyy painosuhteeseen..