Forum - Finnish Racing League

F3SM Kausi 3 - Keskustelut

hulluseon

hulluseon 10.10.2010

  • 7
Ei se PI arvo ole sen merkki että auto olisi huono. Uskallan väittää että hyvä kuski pätkii sekunti sotalla pienemmän PI arvon autolla huonoa kuskia joka ajaa isommalla PI arvolla varustetulla autolla. Viime kausi hyvä esimerkki. Itse ajoin Coupe Civicillä ja koko kauden aikana en saanut yhtään PI arvon nousuun tai laskuun oikeuttavaa kisa sijoitusta. Samalla autolla ajoi myös Nikde, joka sai sellaisia sijoituksia jotka aiheuttavat PI arvon laskun. Tietty osat eivät olleet moottorin osalta samat, mutta Nikden alku kauden tehotkin olivat matalammat kuin minulla. Silti ajoin noin 2-4 sekuntia hitaampia aika-ajo kierroksia. Tosin myös muut kärki kuljettajat ajoivat sen saman verran karkuun Seatilla ynnä muilla vehkeillä. Eli se PI arvo ei ole kaikki kaikessa varsinkaan näillä R3 luokan autoilla omasta mielestäni. Nissaneilla maksimi arvo taitaa olla 765 ja Possuilla sääntöjen mukainen 780. Viperin maksimi pisteitä en muista tai tiedä. BMW jo mainitsemasi 745. Ja kuten tässä viime kisassa nähtiin että Nissanit vie näillä syherö radoilla muita kuin sikaa narussa. Tosin taitavat kaikki taitavammat kaverit ajella juuri Nissanilla pois lukien herra Harmaa, Nikde ja muutama muu. Itse en pärjää vaikka olisi kuinka yrittäisin. Ja kuten harjoitus ajoistakin näkee en saa ja osaa säätää autoa niin hyväksi kuin kärki kuskeilla. Ja eikä anna luonto periksi anella heidän säätöjään. Tosin epäilen suuresti että osaisinko edes ajaa heidän säädöillään. Eli suurimmat erot näissä karkeloissa tekevät säädöt, treeni ja rata, ei niinkään auto. Korvien välistä se lähtee.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 10.10.2010

  • 1
Vois kyllä ihan huvikseen kokeilla säätää Bemmi tai Viperi kohdilleen ja ajella vähän aikoja niillä.
Nikde

Nikde 11.10.2010

  • 0
Väitän että F430 on huonoin auto. Hullu, Possut on nopeita "normaaleilla" radoilla, mutta pitkiä nopeita kurveja sisältävät radat ovat painajaista ja Maplessa ei muuta ookkaa :D
TehBigBunny

TehBigBunny 11.10.2010

  • 2
Millä Sfväiski ajelee ? Se löytää aina sen paskimman.
Pure Black40

Pure Black40 12.10.2010

  • 0
Bemari sopii juuri mun ajotyyliin, vituttaa vaan ku aina Possut menee niin paljon karkuun suorilla. :(
hulluseon

hulluseon 14.10.2010

  • 0
Välitykset liian lyhyet? Vai paljonko tuossa puimurissa on paukkuja?
hulluseon

hulluseon 24.10.2010

  • 2
Eli kaksi kisaa jäljellä ja tiimi pisteissä näyttää melkoisen mielenkiintoiselle. Nunnat vaan taitaa olla aika pitkä matkan päässä. Nikden puolesta harmittaa että on sattunut noin paljon yhteys ongelmia. Osa omista kisoista on mennyt yläkanttiin ja osa alakanttiin. Road Amerikassa sijoitus olisi voinut olla paljon parempi jos en ihan itse olisi mokannut sitä ja hurjan harjoituksen jälkeen Mugello, Motegi ja Suzuka meni ihan herseelleen. No Sedonassa ihan hyvät ajelut, pois lukien tämä pikku paukku siinä ovaalilla. Tämänkin osasin ihan itse. Eli Sunset ja Green Hell jäljellä. Peri aatteessa neljällä kuskilla mestaruuteen mahdollisuus ja tallimestaruus kolmen tallin kesken ratkaistavissa. Tosin nämä laskelmat vaativat jo muille erittäin huonoa tuuria ja toisille vastakkaista. Toivottavasti nämä molemmat mestaruudet ratkaistaan vasta 28.11 ja viimeisessä kurvissa reilulla pelillä kaikkien osalta.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.10.2010

  • 0
Näköjään neljäntenä olen vaikkakin kaksi kisaa jäänyt välistä. Ihan kivasti tämä kausi on mennyt. Mugellon missaaminen harmittaa pahasti, kun yksi lempiradoistani.
Eeegac

Eeegac 24.10.2010 (edit 24.10.2010)

  • 2
Uran viimeinen Forza-kisa päättyi kierroksella kuusi betoniseinään. Aika-ajot meni ihan ok ottaen huomioon sen, että en ollut ajanut kierrostakaan sitten syyskuun alun. Eeegac kiittää/kiroo Forza 3:sta ja palaan sorvin ääreen Forza 4:sen aikaan (ei Kinect-paskaa). Nähkäämme muiden pelien ääressä jatkossa! "Kiitos!":http://www.huuto.net/kohteet/forza-motorsport-3-__-ei-hv/154314178
Vally85

Vally85 31.10.2010

  • 6
Välly morjestelee porukan muutamaks kuukaudeks. Lähen Australiaan koittamaa työuran rakentelua joksikin aikaa. Tää kausi meni vähän reisille huonon motivaation ansiosta mutta hauskaa oli silti. Kilpparit tekee täydessä konnavahvuudessa paluun Forza 4:n aikoihin. Onnea loppukauteen!
TehBigBunny

TehBigBunny 06.11.2010

  • 6
Team Äffärcee: Team Äffärcee kiittää Northg7:aa menneistä vuosista tallin parisssa ja toivottaa menestystä vailtsemalla uralla ( Mass Effectissä ). Tallin lehdistösihteeri Liisa Iso-Rinta-Jouppi kyseli talling henkilökunnalta muistoja Northista. Entinen tallipäällikkö Aimo Kämmi: _"Juu muistan hyvin kun haimme talliin uusia kuljettajia. Tämä Northmees ei ollut kyllä meidän ensimmäinen toive mutta sitten ajattelimme että toisaalta kuka tahansa näyttää nopealta tän Bani-kaverin rinnalla ja päätettiin palkata se."_ _"Lähinnä hyviä muistoja miehestä jäi, siis niistä kisoista missä se oli ajokunnossa"_ Päämekaanikko Gennaro Mutterillo: _"YesIahavva alla nicea memoriassa witha North. Heissa gooda driver verry fasta. He only sometimessa hassa little too mucha vino, yes"_ Bani - Ikuinen kakkoskuljettaja _"Saanko mä nyt sen auton ?"_ Petu - playermanager _"Aikuisselopeta? Emmä o mittä sellatis kuullu"_
TehBigBunny

TehBigBunny 09.11.2010

  • 2
Viimönen kisa kalenteriin, kiitos.
djrunkkari

djrunkkari 09.11.2010

  • 4
Vikaan kisaan joka runkkari.
hulluseon

hulluseon 28.11.2010

  • 0
Ensimmäinen kokonainen kausi takana ja täytyy sanoa että oikein ei sellaisia vääntöjä ole ollut kuin viime kaudella. Suurin osa kisoista aikalailla yksin ajelua. Kisa kisalta en ala erittelemään mutta katsotaan nyt miten jaksaa innostua enää ensi kaudelle, joka todennäköisemin alkaa vasta joulun jälkeen? RRT kiittää ykköskuskiaan Nikdeä loistavasta kaudesta ja haukkuu kakkoskuskiaan Hullua hänen suorituksistaan. Ja erityinen kiitos IL3lle maaleista.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 28.11.2010

  • 0
Ihan hyvä kausi oli. Tiukkaa vääntöö ei oikeen ollut ja vain yksi kisa jäi välistä. Harmittaa tässä vinaalissa vaan se kun pilasin Nikden kisan törmäämällä hänen perään kun jarrutti vähän oudon aikasin. Sori siitä Nikdelle! Suuret kiitokset pokalemestarille kun oli keräämässä pisteitä kotiin kun mä olin junnaamassa B-lobissa. Oli ihan hyvä kausi ja toivottavasti mänitsmentti järjestää seuraavankin kauden!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 28.11.2010 (edit 29.11.2010)

  • 0
Kolmanneksi jäin pisteissä. Tosi mukava kausi oli koska pääsi ajeleen noilla R3 autoilla.
TehBigBunny

TehBigBunny 28.11.2010

  • 1
Multa tästä kaudesta jää miäleen spinnailut. Ei riittäny tassut pitämään tätä 'petoa' kurissa.
Ac3Way

Ac3Way 28.11.2010

  • 0
MrD St Jimmy wrote: Komanneksi jäin pisteissä. Tosi mukava kausi oli koska pääsi ajeleen noilla R3 autoilla.
Oli juu kiva ajaa se eka kisa ratilla, vaikka huonon tuurin takia tulikin huono tulos. Padilla ei riittänyt taito ja käsien kestävyys pidellä Porschea hallinassa pitkää kilpailua niin ei tullut sen jälkeen enää yhtään ajettua. Olisi saattanut olla mielenkiintoinen kausi, vaikka ilmeisesti osallistuja pulasta kärsisittekin.
Olenko

Olenko 28.11.2010

  • 0
Ihan kiva kausi oli, pienetkin kolhut nousi aika isoon rooliin, mutta kaikiaan oli ihan kiva ajella. Omaan kauteen oon aika tyytyväinen, ei oo tullut noilla ärräläisillä ajeltua oikeestaan lainkaan season playn ulkopuolella, eli sikäli voisi sanoa et oli ensikosketus tähän luokkaan. Innolla odotan, mitä seuraava kausi tuo tullessaan.
kaijanen

kaijanen 28.11.2010

  • 2
Mahtavat autot! Sai jo oikeesti vähän ajaa että pysy tiellä. Tuli vaan itelle niin julmetusti omia tyhmiä virheitä ja muuta vastoinkäymisiä kisoissa. Ens kaudeks voi olla ihan kiva kaikille samat autot

Write a post

Sign in to post a post.