Forum - General Discussion

Forza Motorsport 5

PetuK

PetuK 27.10.2014 (edit 27.10.2014)

  • 0
Hmm. Tossa on lukenut vajaasta 20%:sta saakka ready to start. Hmm.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 27.10.2014 (edit )

  • 0
Jaa... muistin pikkusen väärin... Eli voi jo pelata, mutta melkonen VW invaasio radalla... Jos haluut vinkin ota ekaks autoks Mazda MX5 ja mä annan tunen joka ei oo hillittömän nopee, mutta eritäin helppo ajaa
PetuK

PetuK 27.10.2014 (edit )

  • 1
HLR Juggernaut wrote: Jaa... muistin pikkusen väärin... Eli voi jo pelata, mutta melkonen VW invaasio radalla... Jos haluut vinkin ota ekaks autoks Mazda MX5 ja mä annan tunen joka ei oo hillittömän nopee, mutta eritäin helppo ajaa
Kiitos vaan, mutta koitan aloittaa räpeltämisen ite. Luupää, kun olen :D
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 27.10.2014 (edit 27.10.2014)

  • 0
Sanon sitte semmosen vinkin kumminkin että jos camber on alle 2.0 no on aivan liian vähän. Mun tuneissa heilutaan 2.5-3.5 välillä. Kuuntele renkaitas... Mitä hiljasempi, sen parempi.
hulluseon

hulluseon 27.10.2014 (edit )

  • 2
HLR Juggernaut wrote: Kuuntele renkaitas... Mitä hiljasempi, sen parempi.
Hölömö, ei renkaat ossaa puhua!! ^Carcuun^
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 28.10.2014 (edit )

  • 0
Ku tuolta threadin alkupäästä sain selvyyden toisesta sillasta (Kaarlen silta) ni rupesin piruuttani tutkailee google maps / street view osiota. On siellä ihan selkeesti tunnistettavia rakennuksia jne jne, mutta "hieman" on "silputtu" karttaa, Jotkut paikat mitkä pitäs olla sen 500m pitkiä on jotenkin typistyny 50 metriin... tjsp ja jotkut risteykset loistaa poissaolollaan, ja jotkin risteykset mitkä on "oikeilla" paikoillaan jotenkin kummallisesti hyppää korttelin verran sivuun kesken suoran. ja muutamaa tien pätkää en löytäny ollenkaan. Olettaisinett' osa näistä "hukassa" olevista teistä on itseasiassa kävelykatuja. ja sen takia streetviewin ulottumattomissa. Ja osaa kaduista on ymmärrettävistä syistä levitetty enemmän kun vähän.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 28.10.2014 (edit )

  • 0
onkos se petu kerinny tekemään muuta ku testailemaan?
PetuK

PetuK 28.10.2014 (edit )

  • 0
Illalla pari kisaa ajoin. Ja tänään pari. Ei oikein aika nyt riitä sen kummempaan. Aikamoista rässiä. Ne on niinq ensimmäiset fiilikset.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 28.10.2014 (edit 28.10.2014)

  • 0
Mitä helpommat drivatarit, sitä rankempaa kyytiä, sen oon huomannu, Kun lyö drivatarit Pro tai Unbeatable tasolle, ni siellä on enää muutama jotka tönii. Joihinkin jarrutuksiin joutuu kyl kattelemaan peiliin (Long Beach liikenneympyrä on pahin niistä.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 30.10.2014 (edit )

  • 0
petulle iskeny näköjään kultakuumekki =)
PetuK

PetuK 30.10.2014 (edit )

  • 0
HLR Juggernaut wrote: petulle iskeny näköjään kultakuumekki =)
Häh. Emmä tajuu. Bööö.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 30.10.2014 (edit )

  • 0
semmosen saavutuksen oot näköjään saanu
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 03.11.2014 (edit )

  • 1
"Notta hupsista":https://onedrive.live.com/?cid=b203d73ed12045eb&id=B203D73ED12045EB%21462&ithint=video,mp4&authkey=!AFW4fOGuizeTMwE Ja tonnehan ei lähetty voittamaan, kattelin vähän että mitä nimiä siellä oli, ja totesin et tasaverosilla autoilla on ainkin sekunnin heitto kierrosajoissa, joten otetaan sit auto millä on mukava ajaa... Ja sit tasasta kolmossijaa tullu koko ajan, ja nyt osakilpailuvoittokin, aikahan oli 3 sec hitaampi ku muilla, mutta ainoo puhas =)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 03.11.2014 (edit )

  • 0
Mikäs siinä on kun porukka ei puhdasta kierrosta saa?
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 03.11.2014 (edit 03.11.2014)

  • 1
Timeattack tyyppinen kisa, kaks 10 minuutin rundia, joista nopeimmat ajat lasketaan yhteen, Kolme nopeinta jatkoon, yks lentävä kierros. ja nopein puhas voittaa. Autot on lähtösin D tai C luokasta, ja sitä saa rakentaa just niin paljon kun pystyy, joten kisakuosissa autot on S tai R luokassa. Siinä et voi höllätä ja varmistella, vaan on puskettava täysillä, ja sit tulee se mikroskooppisen pieni virhe. Kuten sanottu mä en lähteny tonne voittamaan kun siel on muutama semmonen kaveri joilla on kakilla radoilla LB ajat 30 parhaan joukossa, ja itte hyvä jos 1500 LBeelle mahun edes joillain radoilla. Realismin takia jätin nelivedon pois mustangista, Voimaa löytyy se 994hp ja yli 1000 Nm vääntöä (sen takia näkyy pientä vaihekikkailua sisäkamerassa) ja no muut kuvassa näkyvät autot antaa liki saman tehon ja vähäsen vähemmän vääntöä... Ja ovat nelikkoja.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 03.11.2014 (edit 03.11.2014)

  • 0
Joo kuulostaa kyllä aika haasteelliselta. Ei ihmekkään kun ajo näyttikin hitusen epävarmalta, kun tollasta tehoo löytyy alta :D
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 03.11.2014 (edit 03.11.2014)

  • 0
No hyvänä esimerrkinä toimikoon toi et maaliviiva ylitetään vauhdilla 250kmh+ (en tarkkaan enää muista mitä toi värkki kulkee, Menee siivistä huolimatta heittämällä 300 rikki. Kokeiltiin tossa jossain välissä mailin kiihdyttellyäkin, Olin kolmanneks nopein, vaikka ykkönen suditeltiin läpi, kakkonen suditeltiin läpi, kolmonen suditeltiin pitkän matkaa, neloselle suoritettiin "lappu lattiassa" vaihto, ja meinas livetä käsistä, ja tässä vaiheessa 7 muuta oli jo edellä, kun nelikot ei liiemmin sudi.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 08.11.2014 (edit )

  • 1
Se on ikävän yksinäistä täällä... Useimmat Jenkit ja Britit lopettanu jo, enkä heitä voi siitä syyttää, kun toi peli ei oo lähellekkään yhtä pitkäikänen ku FM4 oli. ja miltei kaikki suomalaiset on nähtävästi päättäny jättää välistä. Lobbyissä on vaan helvetin nopeet kaverit (mun ja niitten vauhtero on ku TFF vs random) ja 10 vuotiaat jotka ei välitä rataetiketistä ollenkaan... Nii ja sit muutama tyyppi jotka tasaseen tahtiin saa achivaemettejä, mut näyttää vaan offline tilaa jatkuvasti... Tylsää!
sjamy

sjamy 08.11.2014 (edit )

  • 0
PC sekä Assetto Corsa, ja voin luvata että löytyy peliseuraa :)
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 08.11.2014 (edit )

  • 0
sjamy wrote: PC sekä Assetto Corsa, ja voin luvata että löytyy peliseuraa :)
Juu ja jostain pitäs pierasta puol tietokonetta uusiks, + ratti ja polkimet + jonnkunlainen teline niille, on yhtä ku 1500€ pikasesti laskinen, eli ei kiitos.

Write a post

Sign in to post a post.