Pientä kisantynkää... #512
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
Miqqe
75 kierrosta Nyrreä. Nyt se on tehtävä. Kahdeksan tyyppiä ainakin viivalle.
Säännöt
- Game Type
- circuit
- Trueskill Rank
- on
- Track Type
- real
- Max Players
- 8
- Friend Slots
- 5
- Damage Type
- cosmetic
- Tires And Fuel
- simulation
- Collisions
- on
- Spectators Voices
- on
- Grid Order
- trueskill
- End Race Timer
- 3
- Override Manual
- on
- Override Suggested Line
- on
- Override Stm
- on
- Override Tcs
- on
- Override Abs
- on
- Override Stock
- off
- Car Class
- R3
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 96 kommenttia
[b]MIQQE PERKELE NY LOPPU SIENTEN SY
Ei kyllä tähän vähän sieniä tarvitaan että saa homman hoidettua.
Ajetaanko aika-ajot?:D Damaget cosmeticille!
Tuun mukaan jos ajetaan C tai D luokalla.. Ku ois hitaammat autot niin vois samalla vetää perjantai perseet ja saattais hyvällä tuurilla sammua ennen kisan loppumista.. :P
Ehdotan A-luokkaa.
Oletteko suunnilleen laskeneet kauan se vie aikaa esim. A-luokalla? Taitaa tulla pojille aika pitkä ehtoo/yö. :) Hattua kyllä nostan sille,joka maaliin asti jaksaa ajaa.
Starttiin tulen ainakin ihan varmasti vahvistamaan rivejä.
^<3
Itse ajan ainakin maaliin! :D Kaikki luokat käy paitsi R1,R2 ja U.
Oho tää alkaa vasta klo 19:00. Voi tulla pitkä yö jos osallistun :D
Ilmoittaudutaan nyt ainakin, ja katsotaan kuinka jaksan. Jos porukkaa häipyy kesken kaiken niin kisasta tulee tylsempi.
Enpäs ole laskenut, mutta mukavaahan tästä tulee :P Collisionit defaultilla, niin voi huoletta laittaa auton nurmikolle jos tulee nälkä, jano, tai väsy.
Nopeasti laskettuna: Jos ajatte Daveyskilssin kierrosaikoja,luokka A,niin aikaa menee vajaa 9 tuntia.Siihen muutama varikkopysähdystä päälle. :)
Teidän kannattaisi sopia varmaan pieniä taukoja tasatunnein,saattaa kuuppa seota muuten moisessa rallissa.Siinähän se Race time toimii hyvänä kellona,autot sivuun sovittuun aikaan,tauko, ja eikun taas menoksi!
Oon kone ja en pidä taukoja!
VIDDU! Oisin niin messis jollen olis ehtiny sopii meneväni Jyväskylää viikonlopuks :/ Nyyh!
Nääh, ei tarvii sopii mitää, normi kaurapuuron syöjät pitelee tauot sillon ku haluu ja dj painaa omaa tahtiansa.
Mulla on laivareissu..En ois tullu kyl muutenkaan :D
Pitää jo sopii rematsia kun myyris ja makau ei pääse tähän;D
MUGELLOOOOOOOOOOO
eikä kun siirretään päivää :D
Tässä tulee sitten 'vähän' vastaan se että end race timerin saa laitettua maksimissaan viiteen minuuttiin :D
Siihen sitten autot kivasti parkkiin ja oottellemmaan muita.
R3 luokalla jos ajetaan voin harkita :)
äh, jos ei muuta menoa niin mukana...
Täysin hullua :D Kannattaisin R1 luokkaa.. Tulisi le-mans fiilis ;)
R3 tulee kans...
hmm :P muutetaan päivää
Saadaanko Torstaina enemmän porukkaa mukaan kuin Perjantaina? Kertokaa, käykö, vai eikö käykö !