Lähtö
Tää kisa näyttää ratkenneen l'hdössä, kuten liian moni muukin kisa :(
Jep, sitä jäätiin paikoilleen sutiin ja katteltiin, kun muut män horisontis.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Tää kisa näyttää ratkenneen l'hdössä, kuten liian moni muukin kisa :(
Jep, sitä jäätiin paikoilleen sutiin ja katteltiin, kun muut män horisontis.