- 2
Forum - Cars
Oma kulkineesi
Tuli käytyy ottaa vähä kuveja huvin ja urheilun merkeissä, kuvaimena mahtavan upee N95 nokia :D (hyvä puhelin siis, kamerana ei mikään mahtava :D )
Tästä DW Edition GT-R huomatkaa pieni "homage" tuolle forzastakin tutulle kuvauspaikaille ;)
- 0
Pakko kysyä, onko auto ollu jossain vaiheessa lahden seudulla? On muuten pikkasen tutun näköinen.
- 0
Tuomo33 wrote: Pakko kysyä, onko auto ollu jossain vaiheessa lahden seudulla? On muuten pikkasen tutun näköinen.kävin mä sillä lahdessa 08 kesäl ;) mut ei, ei ole lahdessa ollu muuten. Hain tän seuraavana päivän ku laivasta oli Suomeen saatu. Eli ei siis ole edellisiä omistajia suomessa.
- 0
Toi on kyllä pirun komea Kyllikki. Enää pikkusen vajaa tuhat hepokattia konepellin alle poikittain ja avot
- 0
hulluseon wrote: Toi on kyllä pirun komea Kyllikki. Enää pikkusen vajaa tuhat hepokattia konepellin alle poikittain ja avotpitkittäin ja yli tuhat heppaa... jos siinä ois jotain järjen hiventäkään. Tää o käyttöauto, ei tarvi ylimääräsiä hepoja syömään luotettavuutta.
- 1
Pihteinen. Pahimman luokan autokuumeen on duunikaveri saanu tartutettua. Rupes kivittämään, että millon myyn pyörän ja ostan jonkun auton jolla voi ajaa kadulla & radalla..
Kovasti kuumottais myydä busa pois ja ostaa e36 M3 tai 92-95 mallin MR2 Turbo.. PERKELE!!! Mene hutiin jo sinä paha ilkeä fiilis!!!
- 2
Oli tossa itelläkin pieni autokuume, meni kyllä jo ohi. Helppoa on elämä kun ei turhan paljonlaisesti ole tuota rahaa.
- 1
RaabForRehab wrote: Pihteinen. Pahimman luokan autokuumeen on duunikaveri saanu tartutettua. Rupes kivittämään, että millon myyn pyörän ja ostan jonkun auton jolla voi ajaa kadulla & radalla.. Kovasti kuumottais myydä busa pois ja ostaa e36 M3 tai 92-95 mallin MR2 Turbo.. PERKELE!!! Mene hutiin jo sinä paha ilkeä fiilis!!!M3 E36? paskin m3 ;) ennemmin e46 ... ja paljon ennemmin se mr2 trbo
- 0
RaabForRehab wrote: Pihteinen. Pahimman luokan autokuumeen on duunikaveri saanu tartutettua. Rupes kivittämään, että millon myyn pyörän ja ostan jonkun auton jolla voi ajaa kadulla & radalla.. Kovasti kuumottais myydä busa pois ja ostaa e36 M3 tai 92-95 mallin MR2 Turbo.. PERKELE!!! Mene hutiin jo sinä paha ilkeä fiilis!!!E36 on paras ja hienoin BMW in da vöörld, eli se sitten ;D
- 6
El PiNk DeViL wrote: E36 on paras ja hienoin BMW in da vöörld, eli se sitten ;Dsanoo meille 12v elämää nähnyt sadoilla bemareilla nyrreä kiertäny konkari.
- 0
DarkWarjo wrote: sanoo meille 12v elämää nähnyt sadoilla bemareilla nyrreä kiertäny konkari.Joo joo :D Ekkös sää kuullu, et mä oon uus bemareiden testikuljettaja? /// Ja se on 13v :D
- 0
Todella siisti kuntoinen Mk4 Supra tuli nähtyä Ylöjärvellä tänään... Perus metallihohto harmaa ja mieto korisarja. Ei oltu pilattu itse autoa edes liian isoilla vanteilla !
Putkisto oli aika jees kuulonen Suprassa :D Ei tykännyt tulla TD audin perässä kauaa kun vähän poljettiin "voimasavua" hänen juuri vahattuun autoon :D
- 1
DarkWarjo wrote: M3 E36? paskin m3 ;) ennemmin e46 ... ja paljon ennemmin se mr2 trboSon vaan sellai juttu, että kun budjetti pyörii sitten siinä 15K luokassa, niin ei e46:een rahat riitä. Kun auton hankintahinnan päälle täytyy laskea alusta, vanteet, renkaat ja mahollisesti lievää viriä.
- 2
Mudinski wrote: Todella siisti kuntoinen Mk4 Supra tuli nähtyä Ylöjärvellä tänään... Perus metallihohto harmaa ja mieto korisarja. Ei oltu pilattu itse autoa edes liian isoilla vanteilla ! Putkisto oli aika jees kuulonen Suprassa :D Ei tykännyt tulla TD audin perässä kauaa kun vähän poljettiin "voimasavua" hänen juuri vahattuun autoon :DVÄÄRÄ TOPIC!!! JUMALAUTA!!!
- 0
Tämmönen tuli laitettua Ninjan tilalle vakuutusyhtiön ripeän toiminnan jälkeen. '06 käyttöönotettu '05 R1. Pyörä on 100% vakio, ja kilventeline on ainakin pakko korvata vähän siistimmällä. Mitään älytöntä putkivirittelyä ei heti ole näköpiirissä, jos vaikka radalle pääsisi.
"Kuva 1":http://www.jkarttunen.net/box/DSCN1375.jpg
"Kuva 2":http://www.jkarttunen.net/box/DSCN1383.jpg
- 0
Sunsh1ne FI wrote: Tämmönen tuli laitettua Ninjan tilalle vakuutusyhtiön ripeän toiminnan jälkeen. '06 käyttöönotettu '05 R1. Pyörä on 100% vakio, ja kilventeline on ainakin pakko korvata vähän siistimmällä. Mitään älytöntä putkivirittelyä ei heti ole näköpiirissä, jos vaikka radalle pääsisi. !http://www.jkarttunen.net/box/DSCN1375.jpg! !http://www.jkarttunen.net/box/DSCN1383.jpg!Ei näy kuvvaa... =(
- 0
Jaahas... hotlink-protection varmaan sitten blokkailee niitä edelleen vaikka FRC pitäis olla sallittu... vaihdan nuo sitten linkeiksi
Edit: jaa linkitkään ei toimi... nyt menee mielenkiintoiseksi
Edit2: kuulemma toisilla toimii, toisilla ei?
Edit3: kai se on selaimesta kiinni tjsp, loppuu mun ymmärrys
- 0
Tuli tommonen ilmotus kun koitti katsoa kuvia
Ei pysty, liian 403.
Ei vain pysty päästämään tänne.
- 0
Nyt näkyy.
- 0
RaabForRehab wrote: Son vaan sellai juttu, että kun budjetti pyörii sitten siinä 15K luokassa, niin ei e46:een rahat riitä. Kun auton hankintahinnan päälle täytyy laskea alusta, vanteet, renkaat ja mahollisesti lievää viriä.No sit mä rupeen kallistuun sen MR2 suuntaan kyl, mä jotenki todella inhoan tota e36:sta... se vaan on mun mielestä tylsimmän näkönen bimmer ja kaikki teiniamikset vääntää niil ihan tohkeissaan. Ennemmin E30 :) mut täähä o toki vaa mun mielipide. mut luulis et 15k on viel ihan hyvin valinnanvaraa.