Forum - Cars

Oma kulkineesi

DarkWarjo

DarkWarjo 03.07.2010 (edit 03.07.2010)

  • 2
Tuli käytyy ottaa vähä kuveja huvin ja urheilun merkeissä, kuvaimena mahtavan upee N95 nokia :D (hyvä puhelin siis, kamerana ei mikään mahtava :D ) Tästä DW Edition GT-R huomatkaa pieni "homage" tuolle forzastakin tutulle kuvauspaikaille ;)
Tuomo33

Tuomo33 03.07.2010

  • 0
Pakko kysyä, onko auto ollu jossain vaiheessa lahden seudulla? On muuten pikkasen tutun näköinen.
DarkWarjo

DarkWarjo 03.07.2010

  • 0
Tuomo33 wrote: Pakko kysyä, onko auto ollu jossain vaiheessa lahden seudulla? On muuten pikkasen tutun näköinen.
kävin mä sillä lahdessa 08 kesäl ;) mut ei, ei ole lahdessa ollu muuten. Hain tän seuraavana päivän ku laivasta oli Suomeen saatu. Eli ei siis ole edellisiä omistajia suomessa.
hulluseon

hulluseon 03.07.2010

  • 0
Toi on kyllä pirun komea Kyllikki. Enää pikkusen vajaa tuhat hepokattia konepellin alle poikittain ja avot
DarkWarjo

DarkWarjo 03.07.2010

  • 0
hulluseon wrote: Toi on kyllä pirun komea Kyllikki. Enää pikkusen vajaa tuhat hepokattia konepellin alle poikittain ja avot
pitkittäin ja yli tuhat heppaa... jos siinä ois jotain järjen hiventäkään. Tää o käyttöauto, ei tarvi ylimääräsiä hepoja syömään luotettavuutta.
RaabForRehab

RaabForRehab 05.07.2010

  • 1
Pihteinen. Pahimman luokan autokuumeen on duunikaveri saanu tartutettua. Rupes kivittämään, että millon myyn pyörän ja ostan jonkun auton jolla voi ajaa kadulla & radalla.. Kovasti kuumottais myydä busa pois ja ostaa e36 M3 tai 92-95 mallin MR2 Turbo.. PERKELE!!! Mene hutiin jo sinä paha ilkeä fiilis!!!
kurppak

kurppak 05.07.2010

  • 2
Oli tossa itelläkin pieni autokuume, meni kyllä jo ohi. Helppoa on elämä kun ei turhan paljonlaisesti ole tuota rahaa.
DarkWarjo

DarkWarjo 05.07.2010 (edit 05.07.2010)

  • 1
RaabForRehab wrote: Pihteinen. Pahimman luokan autokuumeen on duunikaveri saanu tartutettua. Rupes kivittämään, että millon myyn pyörän ja ostan jonkun auton jolla voi ajaa kadulla & radalla.. Kovasti kuumottais myydä busa pois ja ostaa e36 M3 tai 92-95 mallin MR2 Turbo.. PERKELE!!! Mene hutiin jo sinä paha ilkeä fiilis!!!
M3 E36? paskin m3 ;) ennemmin e46 ... ja paljon ennemmin se mr2 trbo
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 05.07.2010

  • 0
RaabForRehab wrote: Pihteinen. Pahimman luokan autokuumeen on duunikaveri saanu tartutettua. Rupes kivittämään, että millon myyn pyörän ja ostan jonkun auton jolla voi ajaa kadulla & radalla.. Kovasti kuumottais myydä busa pois ja ostaa e36 M3 tai 92-95 mallin MR2 Turbo.. PERKELE!!! Mene hutiin jo sinä paha ilkeä fiilis!!!
E36 on paras ja hienoin BMW in da vöörld, eli se sitten ;D
DarkWarjo

DarkWarjo 05.07.2010

  • 6
El PiNk DeViL wrote: E36 on paras ja hienoin BMW in da vöörld, eli se sitten ;D
sanoo meille 12v elämää nähnyt sadoilla bemareilla nyrreä kiertäny konkari.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 05.07.2010 (edit 05.07.2010)

  • 0
DarkWarjo wrote: sanoo meille 12v elämää nähnyt sadoilla bemareilla nyrreä kiertäny konkari.
Joo joo :D Ekkös sää kuullu, et mä oon uus bemareiden testikuljettaja? /// Ja se on 13v :D
Mudinski

Mudinski 06.07.2010

  • 0
Todella siisti kuntoinen Mk4 Supra tuli nähtyä Ylöjärvellä tänään... Perus metallihohto harmaa ja mieto korisarja. Ei oltu pilattu itse autoa edes liian isoilla vanteilla ! Putkisto oli aika jees kuulonen Suprassa :D Ei tykännyt tulla TD audin perässä kauaa kun vähän poljettiin "voimasavua" hänen juuri vahattuun autoon :D
RaabForRehab

RaabForRehab 06.07.2010

  • 1
DarkWarjo wrote: M3 E36? paskin m3 ;) ennemmin e46 ... ja paljon ennemmin se mr2 trbo
Son vaan sellai juttu, että kun budjetti pyörii sitten siinä 15K luokassa, niin ei e46:een rahat riitä. Kun auton hankintahinnan päälle täytyy laskea alusta, vanteet, renkaat ja mahollisesti lievää viriä.
RaabForRehab

RaabForRehab 06.07.2010

  • 2
Mudinski wrote: Todella siisti kuntoinen Mk4 Supra tuli nähtyä Ylöjärvellä tänään... Perus metallihohto harmaa ja mieto korisarja. Ei oltu pilattu itse autoa edes liian isoilla vanteilla ! Putkisto oli aika jees kuulonen Suprassa :D Ei tykännyt tulla TD audin perässä kauaa kun vähän poljettiin "voimasavua" hänen juuri vahattuun autoon :D
VÄÄRÄ TOPIC!!! JUMALAUTA!!!
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 06.07.2010 (edit 06.07.2010)

  • 0
Tämmönen tuli laitettua Ninjan tilalle vakuutusyhtiön ripeän toiminnan jälkeen. '06 käyttöönotettu '05 R1. Pyörä on 100% vakio, ja kilventeline on ainakin pakko korvata vähän siistimmällä. Mitään älytöntä putkivirittelyä ei heti ole näköpiirissä, jos vaikka radalle pääsisi. "Kuva 1":http://www.jkarttunen.net/box/DSCN1375.jpg "Kuva 2":http://www.jkarttunen.net/box/DSCN1383.jpg
Finski fani

Finski fani 06.07.2010

  • 0
Sunsh1ne FI wrote: Tämmönen tuli laitettua Ninjan tilalle vakuutusyhtiön ripeän toiminnan jälkeen. '06 käyttöönotettu '05 R1. Pyörä on 100% vakio, ja kilventeline on ainakin pakko korvata vähän siistimmällä. Mitään älytöntä putkivirittelyä ei heti ole näköpiirissä, jos vaikka radalle pääsisi. !http://www.jkarttunen.net/box/DSCN1375.jpg! !http://www.jkarttunen.net/box/DSCN1383.jpg!
Ei näy kuvvaa... =(
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 06.07.2010 (edit 06.07.2010)

  • 0
Jaahas... hotlink-protection varmaan sitten blokkailee niitä edelleen vaikka FRC pitäis olla sallittu... vaihdan nuo sitten linkeiksi Edit: jaa linkitkään ei toimi... nyt menee mielenkiintoiseksi Edit2: kuulemma toisilla toimii, toisilla ei? Edit3: kai se on selaimesta kiinni tjsp, loppuu mun ymmärrys
FINBULLET

FINBULLET 06.07.2010

  • 0
Tuli tommonen ilmotus kun koitti katsoa kuvia Ei pysty, liian 403. Ei vain pysty päästämään tänne.
FINBULLET

FINBULLET 06.07.2010

  • 0
Nyt näkyy.
DarkWarjo

DarkWarjo 06.07.2010

  • 0
RaabForRehab wrote: Son vaan sellai juttu, että kun budjetti pyörii sitten siinä 15K luokassa, niin ei e46:een rahat riitä. Kun auton hankintahinnan päälle täytyy laskea alusta, vanteet, renkaat ja mahollisesti lievää viriä.
No sit mä rupeen kallistuun sen MR2 suuntaan kyl, mä jotenki todella inhoan tota e36:sta... se vaan on mun mielestä tylsimmän näkönen bimmer ja kaikki teiniamikset vääntää niil ihan tohkeissaan. Ennemmin E30 :) mut täähä o toki vaa mun mielipide. mut luulis et 15k on viel ihan hyvin valinnanvaraa.

Write a post

Sign in to post a post.