Forum - Cars

Oma kulkineesi

Northg7

Northg7 08.07.2010

  • 0
Northg7 wrote: Mitä kannattaisi erityisemmin huomioida n. -95-97 alle 200k ajetusta juuri katsastetusta ekkeristä? ;)
Jeps, eli tuo tuli omistukseen eilen. Merkki, korimalli ja väri samat kuin edellisessä autossani sattuman kaupalla.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 11.07.2010

  • 5
Pakolliset ulkonäkötuunaukset tehty... nimeksi tuli R1cchan :D kuva kai näkyy toisille, toisille ei: !http://www.jkarttunen.net/box/DSCN1400.jpg!

Show hidden message

Mudinski

Mudinski 17.07.2010 (edit 17.07.2010)

  • 0
Mudinski wrote: Tuomoinen puutarhajyrsin tuli hommattua tänään ! http://www.aijaa.com/v.php?i=6377671.jpg
Joo... Öljynsyönti ei oikein tykkää loppua joten ei auta kuin rakennella konetta uusiksi ! Alakertaa uudet laakerit, männänrenkaat, lohkon puhdistus/hoonaus, kannen tarkistus/huolto... Kaikki työt olisi tarkoitus tehdä itse mutta silti kunnostukselle tulee hintaa ainakin +350€ Kun kuitenkin tarkoitus olisi ottaa tuosta 1.6TD:stä irti se +150hv jossakin vaiheessa niin kai se täytyy vaihdella enemmän osia nytten, kuin sitten kirota että paska hajosi jonkun 10€ osan takia...
hulluseon

hulluseon 17.07.2010

  • 0
^ Otat sen alkuperäisen motorin ja viskaat sen hevonkuuseen ja vaihdat sinne tilalle jonkun tuoreemman VAGgilaisen. Tietty jos mielenkiinto riittää niin sitten availet vanhan ja laittelet sen läjään. Itse en viitsisi enää. Liian paljon koneremppoja takana erilaisten väkkäröiden takia. Ja kansi pistä tulemaan tänne meille päin Kosuselle, voi olla että virtaa sen jälkeen urakalla.
Mudinski

Mudinski 17.07.2010 (edit 17.07.2010)

  • 0
hulluseon wrote: ^ Otat sen alkuperäisen motorin ja viskaat sen hevonkuuseen ja vaihdat sinne tilalle jonkun tuoreemman VAGgilaisen. Tietty jos mielenkiinto riittää niin sitten availet vanhan ja laittelet sen läjään. Itse en viitsisi enää. Liian paljon koneremppoja takana erilaisten väkkäröiden takia. Ja kansi pistä tulemaan tänne meille päin Kosuselle, voi olla että virtaa sen jälkeen urakalla.
1.9TD:hän tuonne menisi varmaan "lähes" heittämällä... Noissa kolmoskopan Kolveissa ja Vieraissahan noita löytyy... Täytyy tutkia että mitkä sopivat tuohon laatikkoon ! Tai sitten ostan ihan 1.9TD Audin tekniikan :D Tyhmä minä :D
DarkWarjo

DarkWarjo 18.07.2010

  • 0
dieselviritys.... nykyajan villitiys.
joonas6

joonas6 22.07.2010

  • 1
DarkWarjo wrote: dieselviritys.... nykyajan villitiys.
Joo asiathan on näin että bensalla pestään pensselit mutta dieselillä tehdään voimaa
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 22.07.2010

  • 1
Vois olla aika tykki VR6 koneella, tiedä sitä sitten, meneekö se sinne :D Tuskin.

Show hidden message

Pottae

Pottae 22.07.2010

  • 1
VR6 on ihana ..ei täs muuta.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 22.07.2010 (edit 22.07.2010)

  • 0
Pottae wrote: VR6 on ihana ..ei täs muuta.
Tapille suolaa haavoihin :D

Show hidden message

RealBlocker

RealBlocker 27.07.2010 (edit 09.09.2010)

  • 0
Kait tänne saa lisätä oli kulkine mikä hyvänsä? :D No kuitenkin omasta tallista löytyy Generic Trigger SM (mopo). Ajettu on n.2400km, eikä toistaseks mitään vikoja. Rahan puutteen vuoksi en ole "tuunannu" yhtään. Alko sen verran se 45-50km/h tympimään joten tällähetkellä menee ~75km/h. Kylälle ei oo menemistä jos sinivuokot on liikenteessä. :D Tässä jonkunlainen kuva : !http://i7.aijaa.com/b/00825/6687292.jpg! Näkyykö nyt?
DarkWarjo

DarkWarjo 27.07.2010

  • 1
kirves wrote: Jännä on foorumi. Realin kuvaa en näe, mutta esim. Sunshinen kuvan ylempänä näen. Tai sitten jännä onkin pääni sisällä.
Ny on jännä jossai muussa päässä, tai sitten munki pää on sun päässä, JÄNNÄÄ?! Voisiko olla syynä se että eri paikoista linkitetty ja toinen linkki onkin särki... ei siis ole hauki tässä tapauksessa ollenkaan, mutta kyllä sen särjenki voi hukuttaa.
Olenko

Olenko 27.07.2010

  • 1
kirves wrote: Jännä on foorumi. Realin kuvaa en näe, mutta esim. Sunshinen kuvan ylempänä näen. Tai sitten jännä onkin pääni sisällä.
Hyvin jännä...mulla näkyy kans toi R-ygönen tuolla mut RealBlockerin mopo on näkymätön...tai sit siinä on kuva näkymättömästä moposta mustalla taustalla.
RaabForRehab

RaabForRehab 18.08.2010

  • 1
Jahs. Tuli äsken yhdeltä esimieheltä soitto, että ovat tilaamassa uutta työsuhdekulkinetta jolla pitäisi vähintään vuosi surruutella menemään. Golf 1.4TSI, ei tietoa mikä kW versio, mutta Comfortline joillain extra-kamoilla kuitenkin. Varusteet ja väri kuulosti natsaavan juurikin omiin mieltymyksiin ottaen huomioon, että autolla tulee kilsoja about 50tkm vuodessa ellei jopa enemmän. väri on kuulemma helmiäisvalkoinen ja lasit on tummennettu, eli hirvee teinirassi :D Jos lyön itteni rikkaaksi, niin pakko hommata edes joksikin aikaa korkeussäädettävä alusta ja 18" himohuulivanteet :D
villek00

villek00 18.08.2010

  • 0
RaabForRehab wrote: Jahs. Tuli äsken yhdeltä esimieheltä soitto, että ovat tilaamassa uutta työsuhdekulkinetta jolla pitäisi vähintään vuosi surruutella menemään. Golf 1.4TSI, ei tietoa mikä kW versio, mutta Comfortline joillain extra-kamoilla kuitenkin. Varusteet ja väri kuulosti natsaavan juurikin omiin mieltymyksiin ottaen huomioon, että autolla tulee kilsoja about 50tkm vuodessa ellei jopa enemmän. väri on kuulemma helmiäisvalkoinen ja lasit on tummennettu, eli hirvee teinirassi :D Jos lyön itteni rikkaaksi, niin pakko hommata edes joksikin aikaa korkeussäädettävä alusta ja 18" himohuulivanteet :D
Onneva Raabz! Sanoppa muuten esimiehellesi (tai mun esimiehelle) että hommaa mullekki työsuhde auton :)
RaabForRehab

RaabForRehab 18.08.2010

  • 0
villek00 wrote: Onneva Raabz! Sanoppa muuten esimiehellesi (tai mun esimiehelle) että hommaa mullekki työsuhde auton :)
Sunhan se pitää ilmottaa :D
RaabForRehab

RaabForRehab 26.08.2010

  • 4
Päivitystä: Golfit on mitä ilmeisemmin tulossa mulle ja toiselle myyjälle. Toinen myyjä oli toivonut ittelleen automaattivaihteita, niin esimies sano että on sit reilu peli että mulle kustannetaan alustasarja ja vanteet :D

Write a post

Sign in to post a post.