RealBlocker
27.07.2010 (edit 09.09.2010)
Kait tänne saa lisätä oli kulkine mikä hyvänsä? :D No kuitenkin omasta tallista löytyy Generic Trigger SM (mopo). Ajettu on n.2400km, eikä toistaseks mitään vikoja. Rahan puutteen vuoksi en ole "tuunannu" yhtään. Alko sen verran se 45-50km/h tympimään joten tällähetkellä menee ~75km/h. Kylälle ei oo menemistä jos sinivuokot on liikenteessä. :D
Tässä jonkunlainen kuva :
!http://i7.aijaa.com/b/00825/6687292.jpg!
Näkyykö nyt?
DarkWarjo
27.07.2010
kirves wrote:
Jännä on foorumi. Realin kuvaa en näe, mutta esim. Sunshinen kuvan ylempänä näen. Tai sitten jännä onkin pääni sisällä.
Ny on jännä jossai muussa päässä, tai sitten munki pää on sun päässä, JÄNNÄÄ?!
Voisiko olla syynä se että eri paikoista linkitetty ja toinen linkki onkin särki... ei siis ole hauki tässä tapauksessa ollenkaan, mutta kyllä sen särjenki voi hukuttaa.
Olenko
27.07.2010
kirves wrote:
Jännä on foorumi. Realin kuvaa en näe, mutta esim. Sunshinen kuvan ylempänä näen. Tai sitten jännä onkin pääni sisällä.
Hyvin jännä...mulla näkyy kans toi R-ygönen tuolla mut RealBlockerin mopo on näkymätön...tai sit siinä on kuva näkymättömästä moposta mustalla taustalla.
RaabForRehab
18.08.2010
Jahs.
Tuli äsken yhdeltä esimieheltä soitto, että ovat tilaamassa uutta työsuhdekulkinetta jolla pitäisi vähintään vuosi surruutella menemään.
Golf 1.4TSI, ei tietoa mikä kW versio, mutta Comfortline joillain extra-kamoilla kuitenkin. Varusteet ja väri kuulosti natsaavan juurikin omiin mieltymyksiin ottaen huomioon, että autolla tulee kilsoja about 50tkm vuodessa ellei jopa enemmän.
väri on kuulemma helmiäisvalkoinen ja lasit on tummennettu, eli hirvee teinirassi :D Jos lyön itteni rikkaaksi, niin pakko hommata edes joksikin aikaa korkeussäädettävä alusta ja 18" himohuulivanteet :D
villek00
18.08.2010
RaabForRehab wrote:
Jahs.
Tuli äsken yhdeltä esimieheltä soitto, että ovat tilaamassa uutta työsuhdekulkinetta jolla pitäisi vähintään vuosi surruutella menemään.
Golf 1.4TSI, ei tietoa mikä kW versio, mutta Comfortline joillain extra-kamoilla kuitenkin. Varusteet ja väri kuulosti natsaavan juurikin omiin mieltymyksiin ottaen huomioon, että autolla tulee kilsoja about 50tkm vuodessa ellei jopa enemmän.
väri on kuulemma helmiäisvalkoinen ja lasit on tummennettu, eli hirvee teinirassi :D Jos lyön itteni rikkaaksi, niin pakko hommata edes joksikin aikaa korkeussäädettävä alusta ja 18" himohuulivanteet :D
Onneva Raabz! Sanoppa muuten esimiehellesi (tai mun esimiehelle) että hommaa mullekki työsuhde auton :)
RaabForRehab
18.08.2010
villek00 wrote:
Onneva Raabz! Sanoppa muuten esimiehellesi (tai mun esimiehelle) että hommaa mullekki työsuhde auton :)
Sunhan se pitää ilmottaa :D
RaabForRehab
26.08.2010
Päivitystä:
Golfit on mitä ilmeisemmin tulossa mulle ja toiselle myyjälle. Toinen myyjä oli toivonut ittelleen automaattivaihteita, niin esimies sano että on sit reilu peli että mulle kustannetaan alustasarja ja vanteet :D