- 0
Forum - Cars
Oma kulkineesi
Siisti pelihän se on. Puskuri kyllä näyttää speedpartsin tekeleeltä, ei siinä tosin mitään vikaa ole. Rainbowit kiinni vaan niin musiikkikin kuulostais jollekkin.
Itsehän nykyisin ajan pääasiallisesti Pasia (Sisu XA-185).
- 0
!http://i10.aijaa.com/b/00395/7043301.jpg!
!http://i10.aijaa.com/b/00991/7043311.jpg!
Tuommonen löyty mummolan tallista. Lojunu siellä monia vuosia. Merkistä ei mitään hajua. Ei varmaa monelta tollasta löydy? :D
- 0
Eikö löytynyt mitään valmistuslätkää tai moottorin kupeesta nimeä?
Ikinä en ole tuollaista nähnyt, mutta veikkaisin kovasti Itä-maita..
- 0
Näyttää vähän joltai Vietnamin tai jonkun itämaan työltä. Hieno tuo on. Siitä vaa kunnostamaa..
- 2
Sivuvaunu Tsyntappi. Tuttu korkkareista!
- 0
!http://users.edpnet.nl/antiekeradio/images/emw/emw01.jpg!
Ja kyseessähän on EMW R35 moottoripyörä.
Kaiveleppas kaikki pisteosat esille ja myyt sen mulle pilkkahintaan..
- 0
väiski kokoo sen ja myy vitun kalliilla jollekki museo jätkälle =D
- 0
superiorjerde wrote: väiski kokoo sen ja myy vitun kalliilla jollekki museo jätkälle =DKivasti entisöisin sen töissä ja en koskaan luopuisi siitä, sitten kivasti töissä kävisin sillä karvareuhka silmillä.. Kaikki vanha kiinnostaa ja tuossa tuo nelitahtisuus on järjettömän suuri+.
- 0
Itä-Saksalainen vehe.
- 0
Persana!
Uus työsuheauto(Golf VI 5-ovinen, 122hp 1.4TSI) on nyt satamassa ja oottaa Tammikuun alkua.. Osaa on jo tilattu, eli kesäkuntoa odotellessa :D
Tällaset laitoin tänään tilaukseen "hopeisena kiiltävällä huulella ja 18 x 8 kokoisena":http://www.tsw.com/alloy_wheels_valencia_5.php
FK:n säädettävä alusta, jolla kyykytystä 65mm ja pitää sitten kattoa kehtaako laittaa keväällä vielä lastun jolla sais tehuja sinne 155hv paikkeille ja väännön n.250Nm.
- 0
RaabForRehab wrote: Persana! Uus työsuheauto(Golf VI 5-ovinen, 122hp 1.4TSI) on nyt satamassa ja oottaa Tammikuun alkua.. Osaa on jo tilattu, eli kesäkuntoa odotellessa :D Tällaset laitoin tänään tilaukseen hopeisena kiiltävällä huulella ja 18 x 8 kokoisena FK:n säädettävä alusta, jolla kyykytystä 65mm ja pitää sitten kattoa kehtaako laittaa keväällä vielä lastun jolla sais tehuja sinne 155hv paikkeille ja väännön n.250Nm.Nam! Onhan auto musta? :)
- 0
El PiNk DeViL wrote: Nam! Onhan auto musta? :)Ei olet.. Perusvalkonen ikkunan tummennuksilla. Täytyy vanhan miehen lähtä heittää kylän rinkiä sitten kesällä :D
- 0
RaabForRehab wrote: Ei olet.. Perusvalkonen ikkunan tummennuksilla. Täytyy vanhan miehen lähtä heittää kylän rinkiä sitten kesällä :DNo eikös sillon olis nuo mustat vanteet sopinu paremmin? Vai alkaako valko-musta väritys olla jo liian nähtyä?
- 0
RaabForRehab wrote: Ei olet.. Perusvalkonen ikkunan tummennuksilla. Täytyy vanhan miehen lähtä heittää kylän rinkiä sitten kesällä :DKyllähän nuo vanteet valkoseenki sopii. Valkonen on muutenkin hyvä ku ei näy naarmut nii pahasti.
- 0
Noi Valenciat on kyllä erittäin komiat!
Itse ottaisin Boraan samat Valnciat (Mutta ehkä kromisina) tai Snettertonit tahi Nardot, mutta juuripa tässä järjestyksessä..
Aluksi suunnittelin BBS LeManseja, kunnes hinta-todellisuus-kombinaatio iski mua eturaivoon..
- 1
BBS LM - The overpriced wheel.
// Eipä sillä, itsekin olen BBS-fani.
- 0
Monethan niistä on
- 0
Finski fani wrote: No eikös sillon olis nuo mustat vanteet sopinu paremmin? Vai alkaako valko-musta väritys olla jo liian nähtyä?Mun mielestä mustat vanteet "kutistuu"..Eli sillon ois ollu sit ihan sama onko 18" vai 17" noi vanteet. Hopeiset toimii. IL3: Se yleensä napsahtaa verkkokalvoille aika kovaa se vanteiden hinta kun kattelee BBS:n vanteita. Varsinkin Le Mansit, kun taitaa olla ne kalleimmat :D Komeat on kyllä, siitä ei pääse mihinkään.
- 0
RaabForRehab wrote: Mun mielestä mustat vanteet "kutistuu"..Eli sillon ois ollu sit ihan sama onko 18" vai 17" noi vanteet. Hopeiset toimii. IL3: Se yleensä napsahtaa verkkokalvoille aika kovaa se vanteiden hinta kun kattelee BBS:n vanteita. Varsinkin Le Mansit, kun taitaa olla ne kalleimmat :D Komeat on kyllä, siitä ei pääse mihinkään.Soot pessy niitä liian kuumassa veressä :|
- 0
TehBigBunny wrote: Soot pessy niitä liian kuumassa veressä :|Kovat jätkät ne veressä pesee. Riippuu mustan vanteen mallista näyttääkö pienemmältä vai ei.