Forum - Cars

Oma kulkineesi

IL3

IL3 05.09.2011

  • 1
DarkWarjo wrote: Niin, toi Automiitti ois ihan kiva idea.. ainut vaa ku mä asun tääl hevon vitussa niin tuskin pääsee paikalle :(
Vois olla kaks miittiä; PohjoistenPoikienPippalot ja EtelänEpelienEtkot.
IL3

IL3 05.09.2011

  • 0
Lokakuun lopussa tuun Kiuruvedelle ja Kuopion kautta kävästään, ni jos sopivasti sattuu ni pääsen poikkeamaan kenties PPP:ssäkin.
DarkWarjo

DarkWarjo 05.09.2011

  • 0
Arkk1Enkel1 wrote: älä warjo oo aina niin negatiivinen! :P
no en en, mut mul o tällä hetkellä ainut auto mikä toimii toi corolla ja seki toimii nii heikosti että ei sillä ajeta kempelettä kauemmas... eikä oikee sinnekkää.
hulluseon

hulluseon 05.09.2011

  • 0
IL3 wrote: Lokakuun lopussa tuun Kiuruvedelle ja Kuopion kautta kävästään, ni jos sopivasti sattuu ni pääsen poikkeamaan kenties PPP:ssäkin.
HÖLÖMÖ!!! Täällä oo mitään nähtävää. Ei oo kun hulluja.
OMGxan

OMGxan 05.09.2011

  • 0
DarkWarjo wrote: no en en, mut mul o tällä hetkellä ainut auto mikä toimii toi corolla ja seki toimii nii heikosti että ei sillä ajeta kempelettä kauemmas... eikä oikee sinnekkää.
no älä viitti olla tommonen sun tarvii laittaa age sinne konehuoneeseen niin avot!
DarkWarjo

DarkWarjo 05.09.2011

  • 0
Arkk1Enkel1 wrote: no älä viitti olla tommonen sun tarvii laittaa age sinne konehuoneeseen niin avot!
nii on, eihän se oo ku nakata, ei siihen aikaa tai rahaa tarvi.. eeei, senku viskaa vaa.
OMGxan

OMGxan 05.09.2011

  • 1
juujuu ja tekee sen tuplilla niin ei tarvii miettii hirveetä sähköoperaatiota :D
IL3

IL3 06.09.2011

  • 0
hulluseon wrote: HÖLÖMÖ!!! Täällä oo mitään nähtävää. Ei oo kun hulluja.
Kiuruvedellä vai Kuopiossa? :)
OMGxan

OMGxan 06.09.2011

  • 0
kuopiossa ei oo ku kukkoja sen määki tiiän etelän poikana vaikka en offia käytäkkään!
hulluseon

hulluseon 06.09.2011

  • 0
Arkk1Enkel1 wrote: kuopiossa ei oo ku kukkoja sen määki tiiän etelän poikana vaikka en offia käytäkkään!
Ite oot!!
Pottae

Pottae 06.09.2011 (edit 06.09.2011)

  • 3
Ainiin, nyt soi Kake Randelinin karaokelevyt hyvin autossa!
IL3

IL3 06.09.2011 (edit 06.09.2011)

  • 0
(Kuopioon tuun lähinnä ostamaan ja sovittamaan dubkorps-paitoja switchstance kauppaan :) ) Eilen hain uudet levyt eteen ja uudet palat eteen ja taakse mun Kolffiin. Sunnuntaina niiden asennus, öljyn vaihto ja samal ku jarruja väsää ni menee satulat maaliin. Nyt teiltä ehdotusta, laittaakko vaihtoehto 1; eli mustaks vaan, vai olisko joku muu väri parempi? Kyseessä kuitenkin vaan 256mm levyt, joissa nää pienet vakiosatulat, joiden ilmettä vaan tarkoitus siistiä, ei välttämättä tuoda esille. Ja mites, jos sillä mustalla noi maalais, ni pitäskö laittaa kiiltävää vai mattaa?
IL3

IL3 06.09.2011

  • 0
Vidu ku ei onnistunu ton viestin editointi, ni piti kirjottaa uus. Yks idea oli maalata jarrusatulat camouflage-kuvioon, mut saattais mennä sekavaks ku kyse niin pienestä kohteesta. Ehkä vois vanteet kiskasta camokuosiin? :D
Tuomo33

Tuomo33 06.09.2011

  • 0
Lähi kuukausina tuloo ventoon audio parantelua.. Loppuviikosta volvoon pitäis vaihtaa öljyt, tulpat suodatimet ymss. Täräyttää käyntiin piitkästä aikaa.. ja saataapi joutua volvosta luopumaan lähitulevaisuudessa : / Matukkaan pitäis tällähetkellä vuan pieniä ruoste vaurioita korjailla..
Mudinski

Mudinski 07.09.2011

  • 1
Ile: Satulat samantien punaisiksi. Ei tartte edes perustella.
Nikde

Nikde 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 0
Maalaa satulat Hammeriten vasaralakalla niin kestää sitte pidempää ku 2kk. Tietty perusteellinen rasvanpoisto ennen värjäystä. Punaselle ehdoton ei, varsinki kun kyseessä tommonen pappakäyttis... Mustaa, hopeaa tai kultaista sävyä. Tossa omasta vessasta olkavarsi Hammeriten jäljiltä: !https://lh5.googleusercontent.com/-NEdCP0fyqKQ/TeV5V-_g2mI/AAAAAAAAATA/5JSWGjQiUIE/s720/29052011342.jpg!
Mudinski

Mudinski 07.09.2011

  • 0
Nikde wrote: Maalaa satulat Hammeriten vasaralakalla niin kestää sitte pidempää ku 2kk. Tietty perusteellinen rasvanpoisto ennen värjäystä. Punaselle ehdoton ei, varsinki kun kyseessä tommonen pappakäyttis... Mustaa, hopeaa tai kultaista sävyä.
Ilmeisesti et tiedä IL3:n suunnitelmia ? :) Vannetta tulossa, alusta satsia merkitöntä maskia yms muuta mukavaa joten miksi ei silloin punaista ? Ja mitenkä niin ei pysy nämä jarrusatula maalit ? Itse maalasin yli 2v sitten ja mihinkään ei ole lähtenyt satuloista ! Hyvää tuuria minulla vai huonoa tuuria sinulla ?
TehBigBunny

TehBigBunny 07.09.2011

  • 5
Oonx mie kertonu mitä olen Ooppeliin suunnitellu ? * Ajattelin viijjä sen joku päivä pesuun * Sit mie ajan se taas likaseksi !
savulohi

savulohi 07.09.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: Oonx mie kertonu mitä olen Ooppeliin suunnitellu ? * Ajattelin viijjä sen joku päivä pesuun * Sit mie ajan se taas likaseksi !
Miulla on sama suunnitelma miun Tojotan kanssa. Haaveena olis myös vaihtaa renkaat mutta se on sitten myöhäsen syksyn heiniä.
Finski fani

Finski fani 07.09.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: Oonx mie kertonu mitä olen Ooppeliin suunnitellu ? * Ajattelin viijjä sen joku päivä pesuun * Sit mie ajan se taas likaseksi !
Mie oon tehny vaan tota tokaa vaihetta miun citikan kanssa...

Write a post

Sign in to post a post.