Forum - Cars

Oma kulkineesi

RaabForRehab

RaabForRehab 04.05.2012

  • 9
Track spec 2012 ;)
DarkWarjo

DarkWarjo 04.05.2012 (edit 04.05.2012)

  • 2
RaabForRehab wrote: Track spec 2012 ;)
IHQ!
pokalemestari

pokalemestari 04.05.2012

  • 0
lol joku paikkamaalattu carina..
helluvaweevil

helluvaweevil 05.05.2012 (edit 05.05.2012)

  • 1
Exami wrote: Yhen mersun omistaneena hieman huonohkoa läppää.. käänsin kelkkani ku en ollu tyytyväinen. Myönnettäkööt että tuo E39 530d on ollu kaikinpuolin mielekkäämpi laitos ku W210 E420.
no enmä tommosista uusista paskoista tykkäkkään :D tai no uusista ja uusista tällää huutelee kahden w123 omistaja
Latetzki

Latetzki 05.05.2012 (edit 05.05.2012)

  • 0
DarkWarjo wrote: IHQ!
Oikee kyy! E: Jaa se oliki V :DD
DarkWarjo

DarkWarjo 06.05.2012

  • 0
Latetzki wrote: Oikee kyy! E: Jaa se oliki V :DD
DAFUCK?! :D
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 06.05.2012

  • 4
!http://jkarttunen.net/box/IMG_0212_m.jpg! Tämmöstä tänään, mutkakausi avattu. Onhan se taas kivaa ja kottaraisen ominaisuudet sopii hyvin näille roudan entistä enemmän raiskaamille teille. Kun vauhtia alkaa olla 130 ja yli, keula on selvästi levoton ja pyörästä alkaa loppua ominaisuudet. Sen alla kaikki on kuitenkin hauskaa, ja mutkasta avaaminen on aina yhtä miellyttävää pärinää ja vääntöä. Vaihdoin tuommoset pienet peilit tangon alle, ja ulkonäön parantamisen lisäksi ne parantaa näkyvyyttä ja liikumatilaa mutkia ja rataa ajaessa, mutta tekee kaupunkiajosta vähän jännempää kun peilit ei enää ole näkökentässä. Tuo kilpiteline/lokari lähtee seuraavaksi; uusi on hankittu jo talvella. Alkaa myös olla uusien renkaiden aika, ja ajattelin kokeilla seuraavaksi Pirelliä.
Finski fani

Finski fani 06.05.2012

  • 0
Heii, Sunsain. Oon itekki harkinnu Duken hankkimista Nudan, Shiverin ja Monsterin ohella. Semmosta vaan, että millanen tua on pidemmillä matkoilla? Saako tuahon etes laukkuja? Ihan ajankohtasta ei vielä ole, mutta ensi kesänä ehkä jo.
hulluseon

hulluseon 06.05.2012

  • 1
kirves wrote: Ootko vaihtanut Nissanin pois vai ei kai sulla kahta autoa ole?
Sillon varmaan seittemän niitä.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 06.05.2012

  • 0
Finski fani wrote: Heii, Sunsain. Oon itekki harkinnu Duken hankkimista Nudan, Shiverin ja Monsterin ohella. Semmosta vaan, että millanen tua on pidemmillä matkoilla? Saako tuahon etes laukkuja? Ihan ajankohtasta ei vielä ole, mutta ensi kesänä ehkä jo.
En tiiä saako tähän 8-11 -malliin laukkuja mutta siihen uusittuun 2012-malliin saa. Mulle ei uppoa yhtään se uuden mallin ulkonäkö, ja siinä on halvempi alustakin. Mulle toi on mutkatielelu ja matkoille haluaisin jonkun pyörän missä on tuulensuojaa, kuten mun entinen R1. Saa tuohon Dukeen toki isomman pleksin eteen jos tahtoo, mutta en tiedä kuin paljon iloa siitä on ja ulkonäön se kyllä pilaa. Ajoin viime kesänä kokeeksi ~500km päivämatkan kahdessa setissä, ja niska oli lopuksi todella kipeä. Jotkut sitte taas ajaa matkaenduroilla ties kuin pitkiä matkoja, joten kai se matkailu on enemmän ihmisestäkin kiinni. Ootko harkinnu jotain enemmän matkasportimpaa pyörää kuin nää supermotot?
Finski fani

Finski fani 06.05.2012

  • 0
Sunsh1ne FI wrote: Ootko harkinnu jotain enemmän matkasportimpaa pyörää kuin nää supermotot?
Yleisesti nakedit on kiinnostanu, kun ovat hieman kevyempiä ja monikäyttösempiä. Aatellu, että painoa saisi olla enintään 170, mieluiten alle. Kuutiot ei kuitenkaan alle kuudensadan, niin on jotain potkua. ;) Ihan tyystin kyykky ei luultavasti sopisi, kuten ei myöskään täysverinen Supermotokaan. Nakedit menee kivasti johonkin siihen välimaastoon. Esim tua Nuda on ollu ihan kiva vaihtoehto. Kivan näkönen ja sopivan monikäyttönen. On vaan niin uusi pärrä, että hintaa on vielä aikamoisesti... Tuommosen kun joskus sais hankittua, niin olis eri kiva. Kivan näkönen, eikä tehojakaan ole ainakaan liian vähän... !http://www.motodesign.org/wp-content/uploads/2011/11/2012-MV-Agusta-Brutale-675-Breaks-Cover-587x362.jpg!
DarkWarjo

DarkWarjo 06.05.2012

  • 0
kirves wrote: Ootko vaihtanut Nissanin pois vai ei kai sulla kahta autoa ole?
Ei oo kahta autoa, mulla on kolme :D toi e32 ja sit ke25 coupe rolla ja R32 :) "warjo.kuvat.fi":http://warjo.kuvat.fi osoitteesta löytyy kivasti kuvia kaikista ja myös muista. Toi bemu siis ajaa käyttiksen virkaa atm.
IL3

IL3 06.05.2012

  • 4
Myyt ton R32:sen ja ostat tilalle sen oikean (VW) R32:sen :D
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 06.05.2012

  • 0
Finski fani wrote: Yleisesti nakedit on kiinnostanu, kun ovat hieman kevyempiä ja monikäyttösempiä. Aatellu, että painoa saisi olla enintään 170, mieluiten alle. Kuutiot ei kuitenkaan alle kuudensadan, niin on jotain potkua. ;) Ihan tyystin kyykky ei luultavasti sopisi, kuten ei myöskään täysverinen Supermotokaan. Nakedit menee kivasti johonkin siihen välimaastoon.
Niin no toi Duke on käytännössä supermoto missä on aluvanteet ja vähän muovia koristeena hämäämässä ettei näyttäis niin motolta :D Jos haluut todellisen käyttöpyörän ja tota Agustaa himoitset niin hommaa Triumph Street Triple R. On edullinen, nopea, kätevä, mukava, jne :P Sillä ajat yhtä hyvin euroopan reissun kuin nopean ratapäivän.
DarkWarjo

DarkWarjo 06.05.2012

  • 5
IL3 wrote: Myyt ton R32:sen ja ostat tilalle sen oikean (VW) R32:sen :D
oikea.. lollero.. menetkös johonki nurkkaan häpeään niiden etuvetokoppies kans ;) (kyllä ne nelikotki o etuvetoja!)
Draghar

Draghar 06.05.2012

  • 0
Kyllä noilla pikku nakuilla ajaa pidempääkin matkaa, jos vain perse kestää. Viime kesänä euroopan reissulla tuli 4500km vajaassa parissa viikossa. Pyöränä Sukisuki GSR 600. Alppisyheröt oli hienoa vääntää tuollaisella melko ketterällä pyörällä. Jyrkemmissä ylämäissä alkoi tosin tuntumaan, että tehoa saisi olla enemmänkin.. Toisaalta ei kai sitä koskaan ole tarpeeksi. Samalla reissulla tuli rataominaisuuksiakin testattua nyrrellä ja täytyy sanoa, että pyörässä on ihan hyvä alusta vähän epätasaisemmallekkin radalle.
Exami

Exami 07.05.2012

  • 0
IL3 wrote: Myyt ton R32:sen ja ostat tilalle sen oikean (VW) R32:sen :D
Samaan rahaan saa S3 Audin, missä on a) enemmän tehoa b) sama neliveto c) helpommin viritettävissä suomessa(koska jo tehtaalta turbo)
RaabForRehab

RaabForRehab 07.05.2012 (edit 07.05.2012)

  • 0
Exami wrote: Samaan rahaan saa S3 Audin, missä on a) enemmän tehoa b) sama neliveto c) helpommin viritettävissä suomessa(koska jo tehtaalta turbo)
Mielipiteitä, mutta itse tykkään enemmän kutoskoneesta kun nelariturbosta. Ja jos ihan lakipykäliä seurataan, niin ei siihen Audiinkaan saa laittaa edes lastua laillisesti. Saa korjata jos oon väärässä.. Audi kyllä paremman näkönen kun tarkemmin miettii, varsinkin jos on 3-ovinen. ps. off-topic. Examin Bemssi bongattu lauantaina Rusalta, mutta miestä en tunnista..
Exami

Exami 07.05.2012 (edit 07.05.2012)

  • 0
RaabForRehab wrote: Mielipiteitä, mutta itse tykkään enemmän kutoskoneesta kun nelariturbosta. Ja jos ihan lakipykäliä seurataan, niin ei siihen Audiinkaan saa laittaa edes lastua laillisesti. Saa korjata jos oon väärässä.. Audi kyllä paremman näkönen kun tarkemmin miettii, varsinkin jos on 3-ovinen. ps. off-topic. Examin Bemssi bongattu lauantaina Rusalta, mutta miestä en tunnista..
Joo näinhän seon lainpykälän mukaan.. mutta eipä kukaan pysty oikeen todistamaan noita muutoksia.. Audi A3:sta saa myös tuolla 3.2L V6:sella.. ei taida ihan sama pata kuitenkaan olla kyseessä mutta hintakin on puolet pienempi verrattuna R32 koloon.. ja myös neliveto.. EDIT: näyttää olevan samat 184kW tehoja sekä R32 että A3 3.2V6
RaabForRehab

RaabForRehab 07.05.2012

  • 0
Exami wrote: Joo näinhän seon lainpykälän mukaan.. mutta eipä kukaan pysty oikeen todistamaan noita muutoksia.. Audi A3:sta saa myös tuolla 3.2L V6:sella.. ei taida ihan sama pata kuitenkaan olla kyseessä mutta hintakin on puolet pienempi verrattuna R32 koloon.. ja myös neliveto.. EDIT: näyttää olevan samat 184kW tehoja sekä R32 että A3 3.2V6
Juu ja ei sitä autoa leimalla ajeta :D

Write a post

Sign in to post a post.