Forum - Cars

Oma kulkineesi

Opc Sami

Opc Sami 09.07.2012

  • 0
Tuomon nappaamia kuvia *JOSEMORA* sta, satuin pääsemään kameralle. "Kuvatuksia":http://dorisydon.kuvat.fi/kuvat/DriftArmy+JoSeMoRa+7.7.12/IMG_4261.JPG
Exami

Exami 10.07.2012

  • 0
Räpsy:
DarkWarjo

DarkWarjo 10.07.2012

  • 0
Siul o kiva soutuvene.
zapekk

zapekk 11.07.2012

  • 0
Itse pidän tuosta RC8 ulkonäöstä. Hieman eilainen.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 11.07.2012

  • 0
Nyt naurattaa. Ajoin RC:n perjantaina heti oston jälkeen wanhuksien kämpälle Kotkaan ja putsasin, rasvasin ja kiillotin sitä pari päivää. Sitte maanantaina vedin lepakkopuvun niskaan ja läksin ajamaan mutkia, ehdin mukavat 100km vetää hymy kypärässä ja käännyin paluumatkalle. Kesäloma alussa, uusi pyörä alla, hyvät kelit, mahtavaa. Sitte isolla 80km/h tiellä edessä menevä pakettiauto hidasti, hidasti, hidasti ja pysähtyi. Kun seisoin paikallaan sen takana tiesin jo mitä seuraavaksi tapahtuu mutta en halunnu uskoa: pakkivalot sytty. Tässä vaiheessa painoin RC:n töötin pohjaan ja sitten vaan katsoin kun paku kiihdytti kaasu pohjassa pakilla päin ja tuli suoraan silmille. Prätkässä ei ole pakkia ja tuossa tilanteessa ei enää pääse mihinkään. !http://jkarttunen.net/box/pakukuski.jpg! Siinä kun sietämättömän pallikivun kanssa nousin maasta ja sammutin kyljellään makaavan pyörän tappokatkaisijasta, oli mielessä auringonpaistetta. Kaiken lisäksi vakuutusyhtiö olisi hinannut pyörän ainoastaan Lappeenrantaan joten piti omalla kustannuksella lainata paku ja tuoda se tuonne Rajamäelle korjaamolle, kun asun itse Helsingissä. Nyt sitte odotellaan tietoa hajosko jotain pahasti vai meneekö muutaman osan vaihdolla ja katteiden maalauksella.
Exami

Exami 11.07.2012

  • 0
DarkWarjo wrote: Siul o kiva soutuvene.
Joo tuommonen snadi jolla, Joko on seiska kunnossa?
zapekk

zapekk 11.07.2012

  • 0
Ei helevetti sulla on tuuria. Toivottavasti ei hajonnu pahasti.
DarkWarjo

DarkWarjo 11.07.2012

  • 0
Exami wrote: Joo tuommonen snadi jolla, Joko on seiska kunnossa?
Ei oo viel hutkittu. Otin ton rollaattorin käyttöön ja seiska menee varmaan viikonloppuna pajalle ja vaihellaa ne tulpat ja venavarrenkumet. Eipä tuot ossa viikolla nyt edes napsinu sitä vikatilaa päälle, mut heti ku auto lämpenee ni yks pytty pimenee ja tyhjäkäynti on koko ajan vähä pätkivää, epäilen aika vahvasti niitä tulppia/tulpanjohtoja, aika yleinen vika tossa. ne ku saa vaihettuu ni sit kattoo et jatkuuko, jos jatkuu ni sit vaihellaa lastuja ja tutkitaan lisää. Sunshinellä ollu kyllä helvetin hieno tuuri :/ Ja hienoo viel et ajo-oikeudeton kuski... No, onneksi on vakuutukset ja henki tallella.
Mace

Mace 11.07.2012

  • 0
Oho, hieman kyllä outo tilanne.. Mulle jäi vielä epäselväks että minkätakia tämä paku pakitteli sitten päin? Pääasia kuitenkin ettei mitään vakavempaa tapahtunu, uudesta pyörästä et kauaa kerinnykkään nauttiin, toistaseks.
DarkWarjo

DarkWarjo 11.07.2012

  • 0
Macela94 wrote: Oho, hieman kyllä outo tilanne.. Mulle jäi vielä epäselväks että minkätakia tämä paku pakitteli sitten päin? Pääasia kuitenkin ettei mitään vakavempaa tapahtunu, uudesta pyörästä et kauaa kerinnykkään nauttiin, toistaseks.
Lie halunnu päästä johonki pihaan purkaan/lastaan kuormaa, eikä oo huomannu taakse tullutta moottoripyörää sit, tai ihan ajanu risteyksestä ohi tms. ja aatellu korjata tilanteen.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 11.07.2012

  • 4
Macela94 wrote: Oho, hieman kyllä outo tilanne.. Mulle jäi vielä epäselväks että minkätakia tämä paku pakitteli sitten päin?
Ajo risteyksestä ohi ja päätti ratkaista asian jarruttamalla ja pakittamalla. Kyseessä siis 80km/h mutkainen tie joten ei kauhean viisas veto, prätkä takana tai ei.
Mace

Mace 11.07.2012

  • 0
Aivan, elikkä huolimattomuutta ja idiotismia ilmassa. Meinasin jo että joku motoristivihaaja menetti hermonsa kun ei korttiakaan ollu. :D Ei mut, kyllä varovainen saa varmaan olla moottoripyöränkin kanssa tuolla ettei juuri hirveesti autojen alle jää.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 13.07.2012

  • 0
Kukas ostaisi multa sen luotto-Primeran? Juuri ja juuri jää korjauskulut lunastusrajan alle eli parin viikon päästä olen kahden auton loukussa :)
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 13.07.2012 (edit 13.07.2012)

  • 0
Uskomaton määrä säätöä ja puhelinsoittoja vaikka olen ollut kolarissa syyttömänä osapuolena. Nyt näyttää kuitenkin siltä että saan ehkä RC:n ajoon ensi viikolla. Loppujen lopuksi isoin osumaa saanut osa oli etuvanne jossa on jonkinlainen lommo. Vedin jo syvään henkeä kun huollon äijä sanoi että Itävallasta saadaan uusia vanteita 23.7 alkaen (lomat palaa), mutta onneksi ovat sitä mieltä että pyörällä uskaltaa ajaa sellaisenaankin, kunhan jalkatapit yms hajonneet osat vaihdetaan. Pikkuosat on jo tilattu KTM:n tehtaalta ja ne pitäisi saada ensi viikolla. Sitten on vielä erikseen se, suostuuko syyllisen vak. yhtiö korvaamaan kaiken. Tarkastaja jonka kanssa olen tekemisissä on joku ihme tampio joka ei osaa edes sähköpostia käyttää, ja joka rupesi jo haastamaan minua siitä voiko pyörän etuvaloon tulla naarmuja kun pyörän keulaan törmätään. Raha-asiat ovat kuitenkin tappelu johon minulla on aikaa talven aikana, kunhan nyt saisin vaan pyörän takaisin alle. Edit: tästä kidutuksesta viisastuneena aion ottaa liikenteessä täyden nollatoleranssin ja entistäkin defensiivisemmän linjan, ja olettaa että kaikki autot kaikkialla aikovat justiinsa tulla niskaan.
Opc Sami

Opc Sami 15.07.2012 (edit 15.07.2012)

  • 3
Jaahas alkaa tuo piha käydä vähän ahtaaksi, uudelle reppanalle täyty tehdä tilaa :) Ja mikäs muukaan kuin Opeli. // !http://farm8.staticflickr.com/7138/7577110500_ebb91ef97d_b.jpg! 3000, cih r6. Kyllä, ISO
RaabForRehab

RaabForRehab 18.07.2012

  • 0
Raabin tekisi mieli vaihtaa Honda vanhaan 964 Porscheen. Ei ole raha.
Exami

Exami 19.07.2012 (edit 19.07.2012)

  • 0
Tallissa tapahtuu...
velliperse

velliperse 19.07.2012

  • 0
!http://i11.aijaa.com/b/00710/10555806.jpg! Tollane kuva löyty, En muista oonko aikasemmin laittana
Nikde

Nikde 20.07.2012 (edit 20.07.2012)

  • 0
Exami wrote: Tallissa tapahtuu...
Mitäää se nyt ruuvailee ku patonkilla joutu ajeleen? Ainii, oma auto sai tänään ensikasteen Suomen tieliikennerekisteriin: !http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/428929_3855900047603_374662407_n.jpg! Auto ollu mulla maaliskuusta 2009 asti, kyllä maistuu.
Exami

Exami 20.07.2012

  • 1
Nikde wrote: Mitäää se nyt ruuvailee ku patonkilla joutu ajeleen?
Helmoja se ruuvvaa, osa uusista palikoista tulemati.. ensviikolla saa vasta oman kärryn taas ajoon.. voin kyllä olla suosittelematta Peugeot 206:sta KENELLEKKÄÄN.

Write a post

Sign in to post a post.