jEsm0
20.07.2012 (edit 20.07.2012)
Solis kuulkaas punane Toyota Corolla SE 1.3 -88 pihassa ja on tulpat, tulpanjohdot, öljyt ja öljynsuodatin sekä ilman putsari vaihdettu eilen ja nykiminen ja hytkyminen loppui heti, ja kuvaa saatte illemmalla kunnes täältä töistä pääsen
Edit: nii on myös vaihdettu virranjakajan kansi ja pyörijä
Opc Sami
20.07.2012
1.3 Tekniikka noissa vissiin pitäis kestää, ja kulutus on alhanen. Ei paha, on noita paljon kauheampiakin näkynyt. Kovaa ajoo vaan !
Mace
20.07.2012
Ihan auton näkönen, ja ei huolia osien ja niiden saatavuuden osalta...
Ittellä kaamee autokuume... harmi vaa että opiskelijabudjettiin ei kovinkaan helpolla auto mene.
jimmykojootti
20.07.2012
Käykö hyvin tuo rotolla? Oon huomannu että kansi on joissain vähän heikko kohta.
jEsm0
21.07.2012 (edit 21.07.2012)
tässä on konetta rempattu ja alle 100€ meni remppakustannukset(mistäpä muualta kuin motonetistä hain osat). On muutes äkäne peli, kiihtyy nii maan perkeleen nopiaa ettei kerkiä kissaakaan sanoa :D Btw: leimaa on 1v 2kk jäljellä ettäs silleen, naurattaa vain tuo mehupillisyndrooma rollassa.
jEsm0
21.07.2012
jimmykojootti wrote:
Käykö hyvin tuo rotolla? Oon huomannu että kansi on joissain vähän heikko kohta.
Hyvin pelittää, paremmin ei oikeastaan voisi toimia :)
savulohi
21.07.2012
Miulla on kanssa Corolla, '95 HB tosin. 6 vuotta ollu ilman yhden ainutta vikaa tai murhetta, ja leima joka kerta ygösellä ilman huomautuksia.
jEsm0
21.07.2012
savulohi wrote:
Miulla on kanssa Corolla, '95 HB tosin. 6 vuotta ollu ilman yhden ainutta vikaa tai murhetta, ja leima joka kerta ygösellä ilman huomautuksia.
meinasin ostaa tollasen '95 hb rollan japsiohjauksella mutta oli liikaa hintaa(1650€)
RaabForRehab
21.07.2012
Paskanlatinat. Tollanen Corolla on ihan sama millä koneella vaan. Ei varmasti hajoa, korkeintaan mätänee käsiin ennen kuin jättää tien päälle. Huoltaa vaan säännöllisesti, niin ikuinen kone, on se se sitten 1.3 kaasari tai 1.6 ruisku tai jotain siltä väliltä.
joonas6
21.07.2012
RaabForRehab wrote:
Paskanlatinat. Tollanen Corolla on ihan sama millä koneella vaan. Ei varmasti hajoa, korkeintaan mätänee käsiin ennen kuin jättää tien päälle. Huoltaa vaan säännöllisesti, niin ikuinen kone, on se se sitten 1.3 kaasari tai 1.6 ruisku tai jotain siltä väliltä.
Eikös tuo koske vähän kaikkia japanilaisia autoja?
Mudinski
21.07.2012
RaabForRehab wrote:
TRUE ! Huoltojakaan ei kannata laiminlyödä, kun on varaosat niin halpoja :)
velliperse
21.07.2012
joonas6 wrote:
Eikös tuo koske vähän kaikkia japanilaisia autoja?
Ei piä paikkaasa, mun rollasta meni jo ennen sataatonnia jarrupalat ja termostaatti vaihtoon. :)
Ja jos vähä valehellaan nii yksilöitähän ne autotki on, Samanlainen motti voi kestää 1000 tai 600000 km. Oli se japsi, ryssä tai vaikka ranskis.
DarkWarjo
21.07.2012
velliperse wrote:
Ei piä paikkaasa, mun rollasta meni jo ennen sataatonnia jarrupalat ja termostaatti vaihtoon. :)
Ja jos vähä valehellaan nii yksilöitähän ne autotki on, Samanlainen motti voi kestää 1000 tai 600000 km. Oli se japsi, ryssä tai vaikka ranskis.
mut jos se ei kestä ku 1000 on yleensä myös omistaja osasyyllinen, tai sitten jo selkeä valmistusvirhe tullu.
Ja kestävät koneet kaikissa japseissa? ei piä paikkaansa, turbo + nissanin kone = no mach! :D
RaabForRehab
21.07.2012
velliperse wrote:
Termostaatti menköön, mutta jarrupalat on kulutustavaraa jotka menee jokaisessa autossa jossain vaiheessa uusiksi.
velliperse
21.07.2012
Niin siis tarkotinki et vähällä oon päässy ku ei oo muuta tarvinnu pakollisten huoltojen lisäks tehä.
nyt mittarissa 107tkm
jimmykojootti
velliperse wrote:
Niin siis tarkotinki et vähällä oon päässy ku ei oo muuta tarvinnu pakollisten huoltojen lisäks tehä.
nyt mittarissa 107tkm
Huh ku on vähän!
E: Oho perkele sekotin corollat:D Luulin että toi Liftback oli ajettu toi 107tkm
Mace
21.07.2012
jimmykojootti wrote:
Huh ku on vähän!
Ihan normaali Mk 9 Corollalle..
Mutta on se silti vähän ajettu. :)
Latetzki

Eipä sen kummempaa.