Forum - Off-topic

Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

KKNGS

KKNGS 28.09.2012

  • 0
ZTE Blade Täys paska Elkää ostako
villek00

villek00 28.09.2012

  • 0
Itselläni vielä HTC Desire, joka on ikäisekseen hyvä.. Uutta puhelinta olen miettinyt.. Ja todennäköisin vaihtoehto on HTC One X.. Tai ehkä joku joulumarkkinoille tuleva HTC..
villek00

villek00 28.09.2012

  • 0
kirves wrote: HTC on eniten luottanut Androidiin, mutta heiltä pitäisi vielä tänä vuonna yksi WP8-puhelin myös tulla. Onhan niillä toki WP7-puhelin myös; HTC Titan.
Onhan joo se HTC X8 varmaan aika kova.. mutta jotenkin se windows hämää..
FINBULLET

FINBULLET 28.09.2012

  • 0
Kosketttelin vuoden Samsung galaxy acea.Oli hyvä puhelin.Tällä hetkellä on tauko älypuhelimesta.
TehBigBunny

TehBigBunny 28.09.2012

  • 0
Miulla on N8 ja en valita. Kameran takia tämän valitsin vaikka silloin oli jo uudempaakin puhelinta markkinoilla.
villek00

villek00 28.09.2012 (edit 28.09.2012)

  • 0
TehBigBunny wrote: Miulla on N8 ja en valita. Kameran takia tämän valitsin vaikka silloin oli jo uudempaakin puhelinta markkinoilla.
Mulla on Canon EOS, ja kameran takia valitsin.. No joo, siis Nokiaa tuskin itse enää ostan. Meni vähän usko jo siihen lafkaan.. Sori vaan :/ EDIT: Siinä N8 on se FM lähetin, joka on huitsin kätevä..
Latetzki

Latetzki 28.09.2012 (edit 28.09.2012)

  • 0
Samsung Galaxy S ollut pari vuotta. Onhan se vielä mainio puhelin vaikka mitä ny joskus meinaa jumittua. Tekisihän sitä mieli vaihtaa uudempaan mutta kun ei oikeastaan ole tarvetta. iPhone olis siisti mutta tuntuu tyhmältä antautua Applen koukkuun. Pidän vaan siitä miltä se luuri ja käyttis näyttää. Mutta huonojakin puolia löytyy, kuten hinta ja käytön rajoittuneisuus Androidiin verrattuna. Seuraava saattaa hyvinki olla Galaxy S3 tai iPhone mitä ny epäilen vahvasti.
hulluseon

hulluseon 28.09.2012

  • 0
Ei ole, eikä varmaankaan tule. Ei ole semmosta älytelefoonia joka minun käytössä kestäs. Tai markkinoihan ne sitä Samsungin X Coveria muka kestävänä, mutta jotenkin en usko että kaivosolo suhteissa semmonen ehjänä kovin kauan pysyy.
Rintala

Rintala 28.09.2012

  • 0
Kerron huomenissa omista käyttökokemuksista, Nokian puhelimista (N95,E90,N900,E7) LG:n WP7 ja Samgsung Galaxysta..
hulluseon

hulluseon 28.09.2012

  • 0
kirves wrote: Kyseinen puhelin ei ole kovinkaan kestävä jos tippumista ajatellaan. Banilla oleva N8 on kestoltaan paljon parempi ja veikkaan, että myös Lumia 800/900 on kestävämpi vaikkei niitä ole suojattu mitenkään. Xcoverin ehkä huonoin puoli on huono käytettävyys. Android 2.3 on lähes hirveä, jos sitä vertaa 4.x versioon.
Minen tiijä mikä niistä on hyvä tahi ei. Minun puhelin on mallia ihan perus Nokia ilman mitään hipelöinti näyttöä
jimmykojootti

jimmykojootti 28.09.2012

  • 1
Itellä HTC Desire HD, on niin taivaallinen puhelin hintaansa nähden (viime jouluna 200€ käytettynä), että voi olla että yhden vuoden vielä meen tän kaa. Sit uus HTC (One X on todella kiinnostavan oloinen) tai EHKÄ samsung( Galaxy S3?). Android on pakko olla. Olen Latetzkin kanssa samaa mieltä omenaminäpuhelimista, ei veljen minäpuhelimessa ole juuri mitään kiintoisaa ja kaikki maksaa, ja äidin Lumia 800 ainoa mieltä lämmittävä asia on kamera. Symbiaan en koske. Enään.
Storkki

Storkki 29.09.2012

  • 0
Samsung Galaxy S Erittäin tyytyväinen olen ollut ja android on vaan huippu. Nykyään kun vielä toimii tuo googlen navigaattori Suomessa ni eipä oo mitään moitittavaa.
DarkWarjo

DarkWarjo 29.09.2012

  • 0
808.... -Kamera
Mace

Mace 29.09.2012

  • 0
Ittellä ei näitä kosketusnäyttöpuhelimia vielä ainakaan toistaseksi ole... 6220 Classic löytynee. Vähä sillain että ostaa 500€ - 1000€ tommosen, ja puolenvuoden - vuoden päästä se on jo vanha ja paljo parempia malleja olemassa. Näin siis itse asian näen :D
vaiski75

vaiski75 29.09.2012

  • 0
Android - koskettelen. Mikkisofta - en tule koskettelemaan. Apple - koskettelen, vaikka se ei ole minun valintani. Muokattavuus ja sovelluskauppa ratkaisee täällä, sen jälkeen valitaan parhaat specsit.. Iskunkestäviä malleja löytyy Samsungilta, Sonyltä ja Motoralta.. Sony on ainut, mikä on luvannut omaan puhelimeen 4.0 käyttiksen ja taitaa teholtakin olla järkyttävän ylivoimainen muihin verrattuna.. Varsinkin Gpu tehoa löytyy riittävästi.. Sony Xperia GO, on se mitä tarkoitin.. "Eli tämä":http://www.verkkokauppa.com/fi/product/0526/dhkbn/Sony-Xperia-Go-Android-alypuhelin-musta Miinuksia löytyy tuosta puhelimesta, mutta niin on löydyttäväkin, koska pieneen tilaan puristettu luuri.. Omena on omena ja se on hyvä.. Jos omistaa 4. tahi 4s. niin en nää mitään syytä päivittää vitoseen.. Mikkisoftaa en voi mitenkään suositella.. Koko putiikki ja sen sovellukset on murroksen kourissa, pahasti.. Winkku 8 floppaa pahasti ja oma sovelluskauppa siihen päälle.. Haisee talutusnuorassa kulkemiselta ja asiakkaiden lypsämiseltä.. En koske! Jos koskisin, niin ostaisin HTC.n win 8 puhelimen surutta.. Mitään muuta, kuin noita kolme käyttistä ei kokeilla, varsinkin jos sillä puhelimella aikoo tehdä muutakin kuin puhua.. Kuten jo aikoinaan sanoin, niin Sony ja Samsung on mun tuotteita.. Mutta.. Motorola on kiihottavan hyvä, Googlen oston jälkeen ja muutkin Korealaiset nousee lujaa Sfäden listalle.. Silti en tule luopumaan mun Sony-Erkki Zylosta vielä hetkeen, siinä riittä virtaa viikoksi ja se on kestänyt kaikki mun kaljareissut surutta.. Ja sitten kun se kuolee, niin ainakaan minua ei harmita.. EMM Eikun olipas.. Miten mä sain raapaistua itseni jo humalaan ja loppuuko Skimmyn juominen maanantaina?
Mudinski

Mudinski 29.09.2012

  • 0
Samsung Galaxy S2 löytyy täältä. + Tod. hyvä ilmainen navi + Kamera ( 8mpix ja FullHD videokuvaa... ) + Selkeä käyttää ja pystyy omaan käyttöön "muokaamaan" hyvin. + Kestänyt ainakin omassa käytössä putoamista... - Rankemmalla netin käytöllä ja näytön kirkkaus säätö täysillä akku kuluu päivässä. - Pari kertaa joutunut käyttämään huollossa kun softapäivitys jotenkin epäonnistunut... Käytössä ollut nyt vuoden ja mitään tarvetta en näe vaihtaa ainakaan pariin kolmeen vuoteen...
MehuSukka

MehuSukka 29.09.2012 (edit 29.09.2012)

  • 0
Sama luuri mikä mudillakin eli Galaxy S2. Vähän alta vuoden ollut käytössä, hyvin pelannut. Täysin samaa mieltä mudin kanssa plussista ja miinuksista, melkeen joka yö saa olla latauksessa kun tulee tuota nettiä käytettyä niin paljon, esim. boxilla ollessa.
Nikde

Nikde 29.09.2012

  • 0
Buhahaha, pääsee täälläkin tuputtaa WP propagandaa. Lumia 800 majailee taskussa ja kaikki muut on paskaa. Vetäkää pää jo pois perseestä ja kokeiltaa sitä. Käyttis on oikeesti ylivoimasesti älykkäin markkinoilla. Ensivaikutelma omasta asenteesta riippuen on varmasti negatiivinen, mutta kun ton ideologian tajuaa, niin ei enään muuta halua. Itellä ollut ennen tätä Galaxy S+ ja iOS luureja saanu työn puolestä näppäillä ihan riittämiin. Lukekaa ja sisäistäkää: http://www.windowsphone.com/fi-FI/how-to/wp7/get-started Provona: http://www.youtube.com/watch?v=B8NaPPgbbDQ&feature=rellist&playnext=1&list=PL3B43D3521464B443 Älkää vihatko, vaan herätkää.
joonas6

joonas6 29.09.2012

  • 0
Juu hyvä luuri on tämä Lumia 800 Semmoinen taskussa on nyt Kaksi viikkoa ollut ja ei ole vielä mitään pahaa sanottavaa. Päinvastoin käyttis ja valikot ovat todella selkeät , ja helppo käyttöiset. Ei tarvinnut hirveästi käyttöohjeita selailla vaikka siirtyi Nokian C02-01 tuohon Lumia 800
hulluseon

hulluseon 29.09.2012

  • 0
Mutta näistä älyttömistä puhelimista sen verran, että mikä näistä olisi sitten se paras minulle? Kriteereinä voisi pitää helppo käyttöisyyttä, hyvää internet yhteyttä vaikka taitaa olla liittymästä kiinni, pölyn ja roiskeveden kestävyys, hyvä akku ja ei saisi pimentyä jos vahingossa tipahtaa kädestä. Odotan kauhiaa kakkamyrskyä tähän kohtaan.

Write a post

Sign in to post a post.