- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Pystyykö joku pelaamaan Forzaa vaikka live ei toimi?
- 0
Pystyn. Itsekkin menossa xtremeen..
- 0
Jepujee, itsekkin menossa faijan kanssa, lähinnä kuvaus mielessä.
- 0
Olin suunnitellut meneväni, mutta suunnittelinpa myös kotimaanmatkaa. Katsoo nyt, kumpi. Ehkä show, koska matkan voi tehdä toinenkin vloppu.
- 0
Mikä päivä olisi kysessää?? Lauantai ja sunnuntai on varattuja, kun olen töissä.
Nyt kun ei ole rahasta tällä kertaa lähtö kiinni. :D
Edit:Jep eipäs siellä ole perjantaina mittään. Jää mun osalta menemättä. Harmi!
- 0
Lauantaina menossa.. Mä tuun pota oivaltamaan sut kumoon :D
- 0
"This console is missing downloadable content used in this profile. Please choose a different profile." Mitä vittua???
- 0
RaabForLife kirjoitti 29.09.2008 18:03: "This console is missing downloadable content used in this profile. Please choose a different profile." Mitä vittua???Ei hyvältä vaikuta
- 0
hookkis112 kirjoitti 29.09.2008 18:01: Lauantaina menossa.. Mä tuun pota oivaltamaan sut kumoon :D:DDD Ok! Mut tosiaan itellä ollu semmonen periaate että aina meen sunnuntaina heti aamusta, kun silloin kerkee kuvata suurimman osan autoista rauhassa : )
- 0
Splat Number1 kirjoitti 29.09.2008 18:12:Sama juttu on tapahtunu mulla ennenkin, enkä sillon ollu kirjautunu liveen sisään, mutta kun kirjauduin niin se toimi. Pitää olla siis liveen kirjautunu sisään että pääsis pelaa. Johtuu varmaan niistä ladatuista sisällöistä... En tiiä.RaabForLife kirjoitti 29.09.2008 18:03: "This console is missing downloadable content used in this profile. Please choose a different profile." Mitä vittua???Ei hyvältä vaikuta
- 0
Finski fani kirjoitti 29.09.2008 18:17:Finski oikeilla jäljillä. Huomenna pitäis toimia taas, mutta jos ei kuitenkaan toimi OOT KUSESSA...Splat Number1 kirjoitti 29.09.2008 18:12:Sama juttu on tapahtunu mulla ennenkin, enkä sillon ollu kirjautunu liveen sisään, mutta kun kirjauduin niin se toimi. Pitää olla siis liveen kirjautunu sisään että pääsis pelaa. Johtuu varmaan niistä ladatuista sisällöistä... En tiiä.RaabForLife kirjoitti 29.09.2008 18:03: "This console is missing downloadable content used in this profile. Please choose a different profile." Mitä vittua???Ei hyvältä vaikuta
- 0
Jos ei toimi niin jäänkin sitten oottamaan forza 3:sta...
- 0
Mä maalailin tänään ihan normisti..
- 0
Peli pyörii loistavasti tälläkin hetkellä, ei mitään ongelmaa. : O
- 0
Niin sieltä Live-tiimiltä tuli jotain viestiä huoltokatkoksesta tms., että tänään olisi(?) En ehtinyt kunnolla sitä lukemaan.
- 0
FM 2 foorumilla puhuivat tilapäisestä häiriöstä
// että jos ei huomennakaan toimi niin olisi siellä korjausohjeetkin
- 0
Olin itsekin saanut viestiä, että tulisi olemaan huoltokatkos. Muistan, että sen pitäisi olla jonakin maanantaina, eli tänään on täytynyt olla sen huoltokatkoksen kun mullakaan ei toiminut live.
- 0
Näin helposti saan sinut katsomaan tähän topikkiin :D
- 0
Varasin lipun sunnuntain showhun. Ehkä näkee Annan maasturin valmiimpana ja palkintojenjakoakin. Kamera tietty mukaan.
- 0
En mene.
Mielummin la iltana tossa lähi huoltiksella käväsen ja siellähän nuo kaikki ovat.
Eikä maksa mitään!