- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Mun mielestä kissat on kivempii kun koirat ja eiks hauki oo kala?
- 0
Pistäiskö itkee vai nauraa? Vihdoinkin tästä paskasta tuli loppu!
- 0
Miqqe-setä se täällä!!
- 0
hookkis112 kirjoitti 09.10.2008 19:51: Pistäiskö itkee vai nauraa? Vihdoinkin tästä paskasta tuli loppu!Joo ja se kaikki sun ansiota!! Onko nyt hyvä miele senkin kusipää
- 0
Joo siis mä en tiiä kans, oon tullu elämässäni sellasee pisteesee, et ei vaan jaksa enää, kaikki tuntuu niin turhalt ja raskaalt, mun on mentävä....
Nukkumaan!!!! Hyvää yötä!
- 0
djrunkkari kirjoitti 09.10.2008 19:48: *Larppisen viimeiset sanat:* miten täältä pystyy poistaa käyttäjän No itse kun käy vituttaa kun kaikki hyökkää mun kimppuun ja vittuilee siksi myös haluun täält pois kun ei kukaan haluu mun kaa ajella ja kaikki vittuilee mulle mut ei nyt kaikki mut hookkis aina sanoo jotain että paska maalaus jos oon itse jonkun kuvan laittanut omasta maalauksestaKoska aina kun teen jonkun virheen kirjoitan väärin tai jotain, niin heti siitäkin pitää tulla ainaskin pari vittumoista kommenttii mulle. Mä lopetan mitä järkee täällä on jos jotkut vittuilee mulle vaan. Tiedän kuullostan varmaan ihan apinalta, varmaan hookkiksen mielestä mutta näin asiat on nyt.
- 0
on,erittäin :)
- 0
Elämä on kuin omenapuu. Toiset putoavat puusta aikaisin, toiset myöhemmin.
- 0
Hieno mies se silti on!!!!!!
- 0
Larppinen, painu nyt helvettiin äläkä enään ikinä kirjaudu tänne takas..
- 0
LeetPotta kirjoitti 09.10.2008 19:42: Larppinen on hieno mies ;) Sai multa 6 autoo ja 800k ja olin muka saamassa siltä 12kk live aikaa :DDD Nooh, ei vituta yhtää , kun nuita autoja on ja rahaa :D Ja se pyys mua liittymää FinDriftii että saan sieltä ne maalit ja sitte Larppis ois ostanu ne multa ;) Ajettiin myös kisa nyrrellä panoksena 1milj ja tää ajo mun perseesee ekassa mutkassa ja se oli sitte siinä. Ja sano olevansa huono äidinkielessä ettei osaa laittaa pisteitä ja pilkkuja oikein ;) msn-lokitiedot saatavilla minulta :)))Tiesitkö muuten sä että on laitonta jaella toisten mese tietoja muille!!!!
- 0
Ja potta on *HYI* :D
- 0
Sun tapauksessa ei mitään vitun välii!! :D
- 0
larppinen kirjoitti 09.10.2008 19:55:Ai no höh ;LeetPotta kirjoitti 09.10.2008 19:42: Larppinen on hieno mies ;) Sai multa 6 autoo ja 800k ja olin muka saamassa siltä 12kk live aikaa :DDD Nooh, ei vituta yhtää , kun nuita autoja on ja rahaa :D Ja se pyys mua liittymää FinDriftii että saan sieltä ne maalit ja sitte Larppis ois ostanu ne multa ;) Ajettiin myös kisa nyrrellä panoksena 1milj ja tää ajo mun perseesee ekassa mutkassa ja se oli sitte siinä. Ja sano olevansa huono äidinkielessä ettei osaa laittaa pisteitä ja pilkkuja oikein ;) msn-lokitiedot saatavilla minulta :)))Tiesitkö muuten sä että on laitonta jaella toisten mese tietoja muille!!!!
- 0
Larppisen haamu kummittelee täällä. Larppisenhan tunnus on jo poistettu. Apua!
- 0
djrunkkari kirjoitti 09.10.2008 19:55: Ja potta on *HYI* :DKato peilii apina :DDD
- 0
nyt repee ja pahasti
- 0
LeetPotta kirjoitti 09.10.2008 19:55:larppinen kirjoitti 09.10.2008 19:55:Ai no höh ;LeetPotta kirjoitti 09.10.2008 19:42: Larppinen on hieno mies ;) Sai multa 6 autoo ja 800k ja olin muka saamassa siltä 12kk live aikaa :DDD Nooh, ei vituta yhtää , kun nuita autoja on ja rahaa :D Ja se pyys mua liittymää FinDriftii että saan sieltä ne maalit ja sitte Larppis ois ostanu ne multa ;) Ajettiin myös kisa nyrrellä panoksena 1milj ja tää ajo mun perseesee ekassa mutkassa ja se oli sitte siinä. Ja sano olevansa huono äidinkielessä ettei osaa laittaa pisteitä ja pilkkuja oikein ;) msn-lokitiedot saatavilla minulta :)))Tiesitkö muuten sä että on laitonta jaella toisten mese tietoja muille!!!!
- 0
LeetPotta kirjoitti 09.10.2008 19:56:PIEKSIN SUTdjrunkkari kirjoitti 09.10.2008 19:55: Ja potta on *HYI* :DKato peilii apina :DDD
- 0
djrunkkari kirjoitti 09.10.2008 19:57:KATOTAAKO!! Tuun kauhoo sua sinne Kauhajoelle!!!! >:(LeetPotta kirjoitti 09.10.2008 19:56:PIEKSIN SUTdjrunkkari kirjoitti 09.10.2008 19:55: Ja potta on *HYI* :DKato peilii apina :DDD