- 0
Jaa se kerää pikkuautoja..
Onko tää Megane nyt "vähän leikitty" ?
- 0
Kyllä se auton tuunaaminen kannattaa alottaa jostain muusta kun valoista.
Itse suosisin seuraavaa järjestystä, JOS olisi oma auto:
Alusta -> Vanteet -> Tummennukset(ehkä) -> jotain pientä tilpehööriä mikäli auto sitä kaipaa.
- 0
Oma golffi on tontissa ja vanteet löytyy (ens kesänä maalauksee) ja nyt on valotki uusittu.. Takarontin hifit viellä kesken.. HIHIHIHIHI
- 0
Tollaseen paskaan en mitään alkais ostaa.. Muutenkin niin karmea..
- 0
hookkis112 kirjoitti 23.02.2009 12:08: Tollaseen paskaan en mitään alkais ostaa.. Muutenkin niin karmea..Sanoo kaveri kellä on pihassa "pahaa verta" ;)
- 0
No kai mulla nyt oma mielipide saa olla?! Sen kun arvostelet vaan fiatteja, ei vittuakaan kiinnosta.. Tollasela rellulla en ajais ja takavalot taitaa olla vikat mitä siihen vaihdetaan..
- 0
hookkis112 kirjoitti 23.02.2009 12:22: No kai mulla nyt oma mielipide saa olla?! Sen kun arvostelet vaan fiatteja, ei vittuakaan kiinnosta.. Tollasela rellulla en ajais ja takavalot taitaa olla vikat mitä siihen vaihdetaan..EMO ANGST LOL!!! :D //EDIT: Niin siis tottakai kaikilla omat mielipiteet saa olla. Eihän mulla ole periaatteessa varaa kelleen tosta kenttävittuilla, kun en ees omista autoa :D
- 0
No en jaksa enään repii huumoria tästä kaikesta "läpän" heitosta..
- 0
hookkis112 kirjoitti 23.02.2009 13:46: No en jaksa enään repii huumoria tästä kaikesta "läpän" heitosta..Niin... Sinä vaan olett sattumalta johtanut itsesi sellaiseen asemaan, että arvostuksen ja maineen säilyttämiseksi kannattaa miettiä hyvin tarkkaan, mitä kirjoittaa. Ymmärrän, että joskus saattaa olla vittuuntunut ja mielellään arvostelee asioita, jotka eivät itseä miellytä, mutta näille avautumisille voisi hyvin keksiä jonkun muun paikan, tai sitten vain pitää ne omana tietonaan.
- 0
Niin siinä käy kun naisten kanssa alkaa sekoilemaan. Katoaa motivaatio Forzaan ja huumorintajukin loppuu. Varsinkin toi viiminen. Viisaan miehen sanoja ja kokemuksen vahvalla rintaäänellä, KAIKKI NAISET ON IHAN VITUN SEKASIN!!!
:D
ps. KYLL
- 0
Myydään tuplajousitettu sänky 200cm x160cm, 2v. vanha, vähän rynkytetty
- 0
Miqqe kirjoitti 23.02.2009 13:57:Puhuu meidän "pikku aikuinen".. Voi kiesus ihan oikeesti.. Kyllä mulla on huumorintaju tallella.. Musta vaan on tullut sellanen mitä on aina haluttu, en enään vittuille muille läpällä vaan otan kaiken tosissaan ja kerron mielpiteeni. Sori ja anteex.. Ps. Vitut maineesta jossain forzanetissä, ihan oikeesti..hookkis112 kirjoitti 23.02.2009 13:46: No en jaksa enään repii huumoria tästä kaikesta "läpän" heitosta..Niin... Sinä vaan olett sattumalta johtanut itsesi sellaiseen asemaan, että arvostuksen ja maineen säilyttämiseksi kannattaa miettiä hyvin tarkkaan, mitä kirjoittaa. Ymmärrän, että joskus saattaa olla vittuuntunut ja mielellään arvostelee asioita, jotka eivät itseä miellytä, mutta näille avautumisille voisi hyvin keksiä jonkun muun paikan, tai sitten vain pitää ne omana tietonaan.
- 0
Jatkakaa samaan malliin! Teidän väittelyä on ilo seurata :D
- 0
No jaa, en minä ehdontahdon yritä täällä tapella.. Ei vaan kiinnostais lukee valituksia jotka kohdistuu muhun.. Kellään ei ole enempää varaa sanoa kun mullakaan.
- 0
Tää loppu nyt täällä poijjaat. Siirrytään kaikki uuteen PPPP:hen.
Ps. Ja jos joku vielä tähän kirjoittaa niin son saunan taakse ja...