Forum - Off-topic

PPPP

sosra

sosra 24.12.2009

• 0
Forza joulupukki, lahjoita minulle Shelby Cobra, kiitos ♥
Jusbazon

Jusbazon 24.12.2009

• 0
Tulee kohta teille, tuo lisää porkkanaa sulle. Kivasti
Northg7

Northg7 24.12.2009 (edit 24.12.2009)

• 0
Schimanski76 wrote: Ja hyvät joulut/uuvetvuuet nortille savvoon!!!
Kiitos vain, kuin myös sinnekin, missä ikinä rattia nyt käännätkin!
Mudinski

Mudinski 25.12.2009

• 0
Hä ?
kaijanen

kaijanen 25.12.2009

• 0
Koska se joulupukki tulee.. ??
Jupe San

Jupe San 25.12.2009

• 0
En ole koko viikkona päässy FM-nettiin lataamaan SF:n kuviani :( onko muilla samaa onkelmaa??
Finski fani

Finski fani 25.12.2009

• 0
jupe wrote: En ole koko viikkona päässy FM-nettiin lataamaan SF:n kuviani :( onko muilla samaa onkelmaa??
Eij. Hyvinj toimiij
villek00

villek00 25.12.2009

• 0
Mulla on joo kanssa sama ongelma.. ja se on jatkunu tosiaan jo yli viikon.. Ja tosiaan et varmaan pääse kattoo mun "My Forza" sivua... http://forzamotorsport.net/en-us/profile/default.htm?gamertag=villek00 koska mäkää en pääse kattoo sun. Joidenki toisten sivuja pääsee, mut osan sivut on jotenki tuhoutunu.. Kerron lisää ku tiiän, ku yritän ettii apuja tuolta fm.netin foorumilta..
TehBigBunny

TehBigBunny 25.12.2009

• 0
Hyvin jännä tämä. Selvösti profiilikohtainen juttu Mä menin mun My Forzaan ja klikkasin kaverilistalta kymmentä nimeä ja Ville oli ainut jonka sivu ei näkynyt.
villek00

villek00 25.12.2009 (edit 25.12.2009)

• 0
Toimiiko Bobberin tahi Jupen sivu?
Schimanski76

Schimanski76 25.12.2009 (edit 25.12.2009)

• 0
My forza toimii. Sitten kun painan kaverilistan auki,niin siellä toimivat sivut 1 ja 3,sivut 2 ja 4 eivät suostu avautumaan,vaan herjaa heti jostain virheestä.Pääsen katsomaan muiden profiileja siis sivuilta 1 ja 3. Bobberi ei toimi,Villestä en tiedä,kun en pääse klikkaamaan,se on varmaan siellä sivuilla 2 tai 4. No nyt pääsin klikkaamaan Villeä,ei toimi. :(
Northg7

Northg7 25.12.2009

• 0
"Bentleyt alle kymppitonnilla !":http://www.tekniikanmaailma.fi/uutiset/bentley-talvikayttoon-alle-kymppitonnilla
teemu1337

teemu1337 25.12.2009 (edit 25.12.2009)

• 0
Luovuin GIFistäni.
Arseestaja

Arseestaja 25.12.2009

• 0
Tehkää muutkin yhtä viisaasti ja luopukaa gifeistänne.
Schimanski76

Schimanski76 25.12.2009

• 0
Northg7 wrote: Bentleyt alle kymppitonnilla !
Hyvät luisutteluun! :)
TeroKortelainen

TeroKortelainen 25.12.2009

• 0
Pääsi iskemään jo pienimuotoinen potutus, kun mun Primeran turvatyynyjen varoitusvalo jäi tänään sitkeästi vilkkumaan tuossa illalla kotiinpäin lähtiessä. Ekana tietty tuli mieleen, että nyt osui kohdalle "halpa" vika. Datsun-foorumeilta löytyi kuitenkin heti vinkki, jotta kannattaa varmistaa että etupenkkien alla kulkevan sivuturvatyynyn & perseenlämmittimen piuhojen liitin on varmasti paikallaan ja sen jälkeen suorittaa mielenkiintoinen "virrat päälle - odota hetki - virrat pois - virrat päälle yms... "-sekvenssi, jolla voidaan kuitata vikakoodi, jos häiriö on poistunut. Ja tadaa: merkkivalo sammuu nyt n. 7 sekunnin kuluttua virran kytkemisestä kuten pitääkin! :) Takajalkatilan kumimaton etureuna lepää käytännössä sitä johtoliitosta vasten eli sopivasti mattoa potkien takapenkin terroristi (= tällä kertaa rakas avopuolisoni) voi saada aikaan pienen katkoksen sivuturvatyynyn virtapiiriin, vaikka itse liitin pysyykin paikoillaan. Tarttee kuitenkin varmuuden vuoksi aikanaan käydä ennen katsastuskonttorille menoa tarkastuttamassa OBD:n muisti, kun jotenkin en usko, että tuommoisella kotikonstilla virtoja pätkimällä saisi tuoltakin vikakoodit pois. Noh, toi on käsittääkseni täysin automallikohtaista. Mitään hyppylankakikkailuja en aio tuolle itse kuitenkaan tehdä. Nyt taitaa olla Marskin Ryypyn paikka! Helpotti kieltämättä mukavasti, ettei tullut (ilmeisesti) mitään sen isompaa rahareikää...
villek00

villek00 25.12.2009

• 0
Arseestaja wrote: Tehkää muutkin yhtä viisaasti ja luopukaa gifeistänne.
Tein sitten itse ainakin tuon :)
Mudinski

Mudinski 26.12.2009

• 0
Ei saatana... Mitä mä täällä teen oikein ?!? Auttakee ! Tero: Niin, pystythän sinä itse tyhjentämään kyllä autostasi vikakoodit, mutta en usko että lähtee virrat on/off tyylillä. Itse tein koulussa Primeraan -97 muutamat ns. perustyöt ja siihen kuului vikakoodien tyhjennys. Ja se tehtiin ohjaamossa, ilman tietokonetta.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 26.12.2009

• 0
... mutta tuossa on se ero, että toi mun kulkine on '01-vuotinen eli tuolle on pakollinen katsastuksessa se OBD-mittaus. Vanhemmissa ei kai tartte muuta kuin ettei mikään varoitusvalo jää palamaan ylimäärin virtojen laiton jälkeen. Tai ainakin jotain tuommoista porukka on höpissyt kun ovat muokanneet esim. ABSien varoitusvalon toimimaan latauksen varoitusvalon rinnalla, jos on jotain häikkää ollut jallujen kanssa... Kuten sanottu, mä en noista sen enempää kuvittelekaan tietäväni :) Aina vaan tulee pelko ylimääräisistä rahanmenoista. Tuohon perusautoon kun olisi aikanaan maksanut MAF:in uusiminen töineen yli 800 egeä (anturin "listahinta mukamas 670 €). Onneksi oli vielä muutama päivä jäljellä 3 kk:n ostoturvaa eli jotain hyötyä oli ostaa tuo auto "isosta" liikkeestä...
kurppak

kurppak 26.12.2009

• 0
Ompas Nissan-miehillä kalliit varaosat. Eihän perus maffi voi hyvänen aika lähemmäs 700 €:a maksaa.

Write a post

Sign in to post a post.