- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Hyvää uutta vuotta vaa kaikille!!!!
- 0
!http://media.riemurasia.net/albumit/m28716/rasistinen_tm607.jpg!
- 0
Huomenta vaan.
- 0
Kivasti uusi vuasi alkoi.
Heräsin kaverin lattialta oksennutlammikosta.
Jee jee.
- 0
TehBigBunny wrote: Kivasti uusi vuasi alkoi. Heräsin kaverin lattialta oksennutlammikosta. Jee jee.No et voinut yllättyä... =P Mulla oli melko tylsä uusvuos. Ei vaan jaksanu tehä oikeen mitään...
- 0
OI SUOMI OOOON!!!!!
- 0
TehBigBunny wrote: Kivasti uusi vuasi alkoi. Heräsin kaverin lattialta oksennutlammikosta. Jee jee.Itse sammuin kaverin sohvalle.
- 0
mä nukahin ihan kiltisti omaan sänkyyn :)
- 0
Kivasti vapaa sohva oli vieressä, mutta päätin mennä lattialle ihan tietoisesti kun joku toinen(kin) oli sammunut siihen. Taisi olla sänkykin jossain, mutta lattia oli hyvä. Tunnelmallista aikaisin aamusta himmailla talossa, kaikki sammuneet, yksinäinen soturi taistelee.
- 0
Yesh! Koneesta paukahti toinen virtalähde ja pelkkä C: asema jäi näkyviin, voisiko joku potkaista nivusiin kovasti?!
- 0
TehBigBunny wrote: Kivasti uusi vuasi alkoi. Heräsin kaverin lattialta oksennutlammikosta. Jee jee.Pakko vielä kommentoida, että sain ekalla lukukerralla tästä kunnon huutonaurut. :D Tainnut olla aika rajua menoa uutenavuotena sulla.
- 0
Jos ei tavallinen Ferrari Enzo riitä
http://www.tekniikanmaailma.fi/uutiset/gemballa-parantelee-ferraria
- 0
Päivän paras:
Olin tulossa kaupasta ja ohi meni limusiini. Siinä katoin sitä, kun ikkunasta heitettiin jotain ja kun menin kattoo mikä se oli, niin mukavasti yllätyin. 5 euroa makas maassa... =)
- 0
Tänne kelpais kans vitonen jos toinenkin. Pitänee tämän viikonlopun jälkeen aloittaa se tammikuu.
Lieköhän se Raab voimissaan jossain...
- 0
Nonni, nyt on uus tölö ja capturecardit +pelit ja pensselit..
..mitäs sitä kuvais.
- 1
Forza futista!
- 0
Forza Champions League - Maalikooste
:--O
- 0
kyllä tässä alkaa jo selvitä uuesta vuodesta. Itsehän mukavasti vuoden vaihtuessa hieman nukuin..mutta heräsin taas uudestaan peliin mukaan ja aamu kaheksaan mukavasti meni.
- 0
Kolme ja puoli tuntia tuli tapeltua tuon capturecardin kanssa.
Tuloksena: tämä malli ei pysty tallentamaan PAL60 kuvaa.. Le Fu- !!!
Onneksi tämä on kaverilta vain lainassa. Kiinasta tilaamaan sitten semmonen mikä tallentaa PAL60 -kuvaa ->>>
- 0
TJ 5 :D Kassul takas, ihan turhaan. Miksei skapparit voi palautella mun tavaroita ja mä ryyppäisin silloin. Homot!