Northg7
05.01.2010 (edit 05.01.2010)
Arseestaja wrote:
Onks jo tullut uus top geari???
Ja asiaan vielä perehtymättömänä kysyttäköön nyt vielä toinen kysymys: Meinaako BBC lopetella jo Top Gearin tuotantoa? Tuolla toisaalla jotain pientä kuulin... Kait se pitää tänään työaikaa kuluttaa asian selvittämiseen, mutta valaiskaa nyt toki jo tietämätöntä tärkeän asian kynnyksellä!
SIL0KKI
05.01.2010
vaiski75 wrote:
Kyllä on ja ne poistuu sieltä seuraavan päivityksen myötä, kuten ilmeisesti kuskitkin.
ahaa. siitokset tiedosta. skeptikkona en usko että kuskit poistuu listoilta, esim time trialin s-luokassa on jotenkin onnistuttu ajamaan r-luokan rasseilla huiput , ja huiput taas on vetäneet nää samat pro-kuskit jotka kakkosessakin glizasivat aina kun vaan oli mahdollista (ja siellä ne vieläkin on listoilla). d-skills ei o vissiin täs pelis glizaillut, se ukko o muute vetänyt ihan uberaikoja stokkirasseilla,hurja mies ajamaan ei voi muuta sanoa!
toi taavi taidokas löysi muuten kanttaribugin (luin fm.netistä) : kun vetää kanttarin yli jarruttamatta tai kaasuttamatta ei tuu sakkoo. oon itte huomannut ton kun esim le mansin parista kanttarista voi oikoa ja ainakin atlantalla alemmisssa luokissa huomasin saman. koetin kokeilumielessä ajaa R3la kanttareiden yli vapaalla muttei toiminut. ilmeisesti tuo bugi toimii vaan joissain luokissa(?). sitten kun rällään P2Ptä : fujilla oon vetänyt 60mph lasissa muutamaan otteeseen kaiteeseen n 20-45 asteen kulmassa,ei sakkoa, jos samaa vauhtia posottaa nokka edellä tulee sakko. jos olis oikein friikahtanut glizaamiseen noistahan voisi opetella kimmottelemaan rassia samaan tapaan kuin F2n NY-exheissä XD ..
eilen vetäsin positano P2Pt R2-rassilla ilman assisteja johan oli rupeama! kokeilin fujiakin mut luovutin parinkymmenen restartin jälkeen.
sosra
05.01.2010
Northg7 wrote:
Ja asiaan vielä perehtymättömänä kysyttäköön nyt vielä toinen kysymys: Meinaako BBC lopetella jo Top Gearin tuotantoa? Tuolla toisaalla jotain pientä kuulin... Kait se pitää tänään työaikaa kuluttaa asian selvittämiseen, mutta valaiskaa nyt toki jo tietämätöntä tärkeän asian kynnyksellä!
En yhtään ihmettele jos lopettaisivatkin, ohan sekin sarja kuitenkin 90-luvun alkupuolella aloitettu
Northg7
05.01.2010 (edit 05.01.2010)
leetmark wrote:
En yhtään ihmettele jos lopettaisivatkin, ohan sekin sarja kuitenkin 90-luvun alkupuolella aloitettu
Pintapuolisten katsasteluiden perusteella näyttäisi asian olevan "vain" niin, että tyyliin ainakin tk:n 14 aikana monet katsojat ovat antaneet äänekästä palautetta, että legendaarinen TG on menettänyt hohtoaan, ohjelman humoristisuudesta, yms., ja sun muuta. Millepä TV-sarjalle ei välillä annettaisi vähän näkyvämmin palautetta. Tämän päivän medioissa, myös sosiaalisissamedioissa on niin helppo tuoda joku mielipiteen puheenvuoro esille ja saada sille näkyvyyttä. Ja vieläpä juurikin tuo, että sarja on ollut sen verta pitkään on the air, että väkisinkin tullaan jossain vaiheessa ajatelleeksi sarjan lopettamista (paitsi ehkä Kauniiden ja Rohkeiden).
_Ja kun tarpeeksi moni antaa palautetta, niin_: "On the BBC's Points of View broadcast 13 December 2009, Janice Hadlow, the controller of BBC Two, rejected such comments, observing that she was still pleased with Top Gear's ratings and audience appreciation figures."
_Ja tuottaja Andy kirjoittaa blogissaan seuraavankaltaisesti_: "However, on 20 December, Andy Wilman admitted that the three presenters were now "playing to their TV cartoon characters a bit too much". He added, "It’s fair to say this incarnation of Top Gear is nearer the end than the beginning, and our job is to land this plane with its dignity still intact. But ironically, that does mean trying new things to the last, even if they screw up, because, well, it means you never stopped trying." "Koko blogimerkintä":http://transmission.blogs.topgear.com/2009/12/20/series-14-where-were-at
Asia joka puhuttaa, se puhuttaa. Silloin on myös helppo jatkumisen puolestapuhujien nousta esille, ja nettiin perustetaan useita adresseja jatkumisen puolesta.
Top Gear on muuttunut kausien varrella, selväähän se. Kaikki ei tykkää kaikesta, ja joskus sarjaan on hyvä tuoda muutoksia (paitsi Kauniisiin ja Rohkeisiin). Kuten tuottajakin sanoo blogissaan, he tekevät sellaista sarjaa kuin haluavat ja sitten katsojat painavat joko "on" tai "off" nappia. Palautetta toki kuunnellaan ja huomioidaan tietyssä määrin, mutta täysin niiden mukaan sarjaa ei tehdä.
Virallista päätöstä lopettamisesta ei siis mun tietääkseni olla missään vaiheessa tehty. Ja se, että jos tuottaja sanoo, että "sarja on kuitenkin enemmän lopussaan kuin alussaan", niin luonnollistahan se, eikä se välttämättä edusta koko BBC:n kantaa siitä, että sarja olisi lopetettava tässä kohta puoliin.
vaiski75
05.01.2010
SIL0KKI wrote:
ahaa. siitokset tiedosta. skeptikkona en usko että kuskit poistuu listoilta, esim time trialin s-luokassa on jotenkin onnistuttu ajamaan r-luokan rasseilla huiput , ja huiput taas on vetäneet nää samat pro-kuskit jotka kakkosessakin glizasivat aina kun vaan oli mahdollista (ja siellä ne vieläkin on listoilla). d-skills ei o vissiin täs pelis glizaillut, se ukko o muute vetänyt ihan uberaikoja stokkirasseilla,hurja mies ajamaan ei voi muuta sanoa!
toi taavi taidokas löysi muuten kanttaribugin (luin fm.netistä) : kun vetää kanttarin yli jarruttamatta tai kaasuttamatta ei tuu sakkoo. oon itte huomannut ton kun esim le mansin parista kanttarista voi oikoa ja ainakin atlantalla alemmisssa luokissa huomasin saman. koetin kokeilumielessä ajaa R3la kanttareiden yli vapaalla muttei toiminut. ilmeisesti tuo bugi toimii vaan joissain luokissa(?). sitten kun rällään P2Ptä : fujilla oon vetänyt 60mph lasissa muutamaan otteeseen kaiteeseen n 20-45 asteen kulmassa,ei sakkoa, jos samaa vauhtia posottaa nokka edellä tulee sakko. jos olis oikein friikahtanut glizaamiseen noistahan voisi opetella kimmottelemaan rassia samaan tapaan kuin F2n NY-exheissä XD ..
eilen vetäsin positano P2Pt R2-rassilla ilman assisteja johan oli rupeama! kokeilin fujiakin mut luovutin parinkymmenen restartin jälkeen.
Tietääkseni tähän Kolmoseen tehtiin pelaajan aikojen nollaus mahdolliseksi ja tietääkseni sitä aiotaan myös käyttää tälläisissä tapauksissa.. Tietääkseni, kivasti..
Skills.hän sai jo Rangaistuksen Kakkosessa, tuosta Glitchaamisesta ja tuskin yrittää enään toiste. Kaverit ajoi tehokkaamilla autoilla edessä tuottaen imua takana tulevalle, siis jos muistan oikein..
Ja kun ja jos joku on katsellut noita F100 replayta, niin aikas monella on rekisterikilvessä merkintä "F100", joten ei taida olla kovin tahatonta..
Northg7
05.01.2010
^Tuossa oli se legendaarinen katse !!!11
Myös hauska "tämä":http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=62785#media.
Pottae
05.01.2010 (edit 06.01.2010)
Nyt oikeesti.. FM.netti pissii silmään ei niin kivasti. ttun Albania!!
Tahtoo uudet kuvat FM.nettiin nyt! :--(
///Välillä siellä on sierran kuvia ja sitten ne katoaa :(
Latetzki
06.01.2010 (edit 06.01.2010)
Olikos täällä joskus puhe sellasesta kaverista jolta sai halvalla Gold Liveä?
vaiski75
06.01.2010
Latetzki wrote:
Olikos täällä joskus puhe sellasesta kaverista jolta sai halvalla Gold Liveä?
http://www.xboxlivecode.net/
Kenties halvin ja paras..
s4m1FIN
06.01.2010
http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-360-ostan-myyn-vaihdan/54272-myydaan-live-gold-aikaa-12-kuukautta-29%80-ja-ms-2100-points-19-5%80-seka-4200-ms-37%80.html
edelleen halvempi :)
vaiski75
06.01.2010
Miksi kuvat ei mene FM.nettiin!!!!!!!!!!!!?
Finski fani
07.01.2010 (edit 07.01.2010)
Pilli piipari soitti huilua, minä seurasin. Löin varpaan pöydän kulmaan, huusin ja kirosin. Heitin pilli piiparia ensimmäisellä esineellä, joka oli käden ulottuvilla. Kännykän osuessa seinään(se perkele väisti) huusin ja kirosin kahta kauheammin.
Siinä olin viisi minuuttia hoitanut jalkaa, kun kuulin ovikellon soivan, niin pikku-Myy ja nuuskamuikkunenhan ne siellä oli. Kyselivät miksi pidin meteliä. Siinä sitten selitin asian ja ne lähtivät seuraavaan osoitteeseen käymään Nalle-puhin luona. Kuulemma hunaja riippuvuus...
Illalla katsoin sähköpostin ja siellä oli hätääntyneitä viestejä kaikilta tutuilta, jotka eivät olleet saaneet minua kiinni, koska känny oli hajalla. Kuulemma olivat pelkäneet, että olin lähtenyt Indiana Jonesin kanssa Boliviaan etsimään Live-aikaa.
Lopun iltaa kirjotin viestejä, joissa selitin asian laidan. Eivät pitäneet selityksestä. Olisivat halunneet, että olisin tuonut tuliaisia Boliviasta. Nyt kaikki on pettyneitä muhun...
Vihasena ja surullisena menin nukkumaan. Näin unta, että olin muurahainen. Kävelin kadulla kun yht'äkkiä Raabi ajoi mun yli busallaan, ja city-bani vielä kakki mun päälle. Mutta mä en kuollutkaan. Hahaa! Molin teläs mulkku. En enää voinut kylläkään lausua "L":ää siis"LLLL":ää. No pelkele. Siis sitä kiljainta, joka lausutaan pälisyttämällä kieltä kitalakeen. U kno'?
No, teläs mulkkuna jatkoin matkaani, kun huomasi losvon, joka ahdisteli kauneinta kuusijalkaista mulkkua, jonka koskaan olen nähnyt. Lyntäsin avuksi, mutta losvo olikin kovaa tekoa. Ainakin kaksi kertaa isompi kuin minä. Ilkeäkin oli. Kiloili ja kaikkee. No minäpä hyökkäsin losvon kimppuun lyöden oikealle ja vesemmalle ja taas oikealle. Ehkä olisi kannattanut lyödä keskelle, sillä siinä se losvo oli, muttei vaan tullut mieleen. Siinä samassa losvo täläytti mua suolaa päin tuntosalvia ja samassa säpsähdin hereille. Olin maannut käteni päällä ja lyönyt sillä sitten itseäni. Nenästä tuli verta. =,( Hei, pystyn sanomaan"R":än! =)
Ilosena siitä jatkoin uniani, ja näin unta, että olin kovin teRäs muRkku päällä, alla ja välissä maan.
Eht Den
// En jaksa korjata kielitietotaitooppia...
Northg7
07.01.2010 (edit 07.01.2010)
Jollain mielikuvitus päässyt aidan yli loikkimaan.
--
Uus kännykkä käytössä.
On se fiksu: "Akku täynnä. Irroita laturi pistorasiasta energian säätämiseksi."
JA
Tuommoinen apina tuossa näytöllä teemassa. Latauksen aikana se syö banaaneja ja akun ollessa täynnä ja profiili Yleinen, se hengaa puistossa ja ankka ui viereisessä lammessa :)
Puhelimen mukana tuli teema.
e: Yhdennäköisyyttäkin apinalla ja kännykän omistajalla huomattavasti!
Arseestaja
07.01.2010
Mä oon tota samaa apinaa käyttäny joskus.
Nipsuhuuli
07.01.2010
Näin itsekin jotain outoa unta, mistä en enää muista paljon, mutta yksi FRC:hen liittyvä juttu on jäänyt mieleen.
Olin siis jonkun porukan kanssa jollakin retkellä jossakin ja vaelsimmme jossain metsässä. VilleK00 oli myös mukana. Kun olimme tulleet jonkin joen kohdalle, niin muistin, että Villellä on synttärit. Sanoin Villelle jotain, että otan vettä joesta ja paistetaan kebabia syntymäpäivän kunniaksi. Lisukkeena taisi olla makaroneja tai spagettia. Että sellanen uni. :D
Finski fani
08.01.2010
"=,(":http://www.iltalehti.fi/talous/2010010810897850_ta.shtml
Northg7
08.01.2010
Vielä oli sauperilla loppuelättelyt ja kituuttelut ennenkuin päädyttiin rautakauppaan ostamaan arkkunauloja.
Veikkaan, että autokauppiailla voisi olla nyt jatkossa vähän enemmän Saabeja vaihtomyynnissä.
Schimanski76
08.01.2010
Hieno on tuo kirveksen tipaton tammikuu-juttu.
Tuosta tuli mieleen,kun Schimmyn kaveri oli samankaltaisessa gallupissa missä kysyttiin:Miten vietät ystävänpäivää?
Vastaus:En mitenkään,minulla ei ole ystäviä.
Kahvit purskahti suusta lehden päälle silloin kivasti. :)
Finski fani
08.01.2010
Schimanski76 wrote:
Hieno on tuo kirveksen tipaton tammikuu-juttu.
Tuosta tuli mieleen,kun Schimmyn kaveri oli samankaltaisessa gallupissa missä kysyttiin:Miten vietät ystävänpäivää?
Vastaus:En mitenkään,minulla ei ole ystäviä.
Kahvit purskahti suusta lehden päälle silloin kivasti. :)
Mulla purskahti melkeen lonkerot koneen päälle kun luin ton. Onneksi seivasin ja pistin takasin tölkkiin..