Schimanski76
06.03.2010
Finski fani wrote:
Tunnempa itteni erittäin mieheksi nyt; Katon leffaa 300, juon kaljaa, syön makkaraa ja kuuntelen Metallia samaan aikaan... (Kuka mistään juonesta välittää, kun on verisiä hidastuksia, ja metalli soi taustalla...)
**VALEHTELLOO!!**
Titanikkia se kahtoo kukkapeiton alla ja pähkinäsuklaatia mussuttaa,silmänurkkia kuivailee My little pony-nenäliinalla,taustalla soi Katri Helenan katson autiota hiekkarantaa.Ehtoolla se avaa Boksin ja ottaa erän My horse & me 2:sta silmät itkusta turvonneina.
Semmoone on meitin Vinski.Tosimies.
Finski fani
06.03.2010
Schimanski76 wrote:
**VALEHTELLOO!!**
Titanikkia se kahtoo kukkapeiton alla ja pähkinäsuklaatia mussuttaa,silmänurkkia kuivailee My little pony-nenäliinalla,taustalla soi Katri Helenan katson autiota hiekkarantaa.Ehtoolla se avaa Boksin ja ottaa erän My horse & me 2:sta silmät itkusta turvonneina.
Semmoone on meitin Vinski.Tosimies.
Nyt pois sieltä ikkunan takaa kurkkimasta. Ei ole hyvä tämä viiksi miäs!
Finski fani
06.03.2010
Huh! Se oliki vasta lauantai... Olin jo valmistautumassa menee huomenna kouluun...
Schimanski76
06.03.2010
Onko tuossa Bad company kakkosessa hyvä yksinpeli,kun en tykkää paljon tuolla livessä sotia?
Ykkösestä tykkäsin ainakin,siinä oli ihan letkeä meininki.Tuolla kun noita voorumeja selailee,niin kaikki vaan höpäjää tuosta livehommelista,en ymmärrä juuri mitään mistä ne puhuu. :) Ihme slangia.
El PiNk DeViL
06.03.2010
Paska peli... ^tai en mä tiiä^
Pottae
06.03.2010
**tun bunnyhopperi ddossaan sun connus!!
Finski fani
06.03.2010
Schimanski76 wrote:
Onko tuossa Bad company kakkosessa hyvä yksinpeli,kun en tykkää paljon tuolla livessä sotia?
Ykkösestä tykkäsin ainakin,siinä oli ihan letkeä meininki.Tuolla kun noita voorumeja selailee,niin kaikki vaan höpäjää tuosta livehommelista,en ymmärrä juuri mitään mistä ne puhuu. :) Ihme slangia.
Ei kanti yksinpelin takia ostaa... Noin 6 tuntia se kestää eli siitä tulis 10euroa/tunti jos ei livessä aio pelata... Ja live peliks se on melkoisesti tarkoitettu...
El PiNk DeViL
06.03.2010
Mulla on yks vanha kamu, ja nyt kaverin kamu, niin sillä on lukenut jo kauan aikaa motossaan bi/gay, kun se on ruskeenreijänritari.
Schimanski76
07.03.2010
Finski fani wrote:
Ei kanti yksinpelin takia ostaa... Noin 6 tuntia se kestää eli siitä tulis 10euroa/tunti jos ei livessä aio pelata... Ja live peliks se on melkoisesti tarkoitettu...
Kestää joo varmaan sen 6 tuntia niille,ketkä osaa pelata sotapelejä eli mulla vierähtää hard-tasolla vähintään viikko tai pari.Pitää ostaa joskus myöhemmin,kun hinta on tippunut.Ja pitää se uusin cod vai mikä mw2 nyt onkaan hommata myös.En kyä hirveesti tykännyt siitä nelosesta,taidan olla enemmän vanhan liiton sotamies.
Cod 2 on Wilttu paras!
Finski fani
07.03.2010
Kellään täällä Fable 2:sta? oon yhessä ärsyttävässä kohassa, mitä ei pääse yksin läpi, joten tarviin avuks jonkun hetkeks... =p
Mudinski
07.03.2010 (edit 07.03.2010)
Schimanski76 wrote:
Ja pitää se uusin cod vai mikä mw2 nyt onkaan hommata myös.
Niin… Miten tämä nyt selittää... Kannattaa ja ei kannata.
Kaverit on jo lopettanut MW2:n pelaamisen muutaman asian takia… Kenttien, bugisuuden näin pari asiaa mainitakseni.
Pelihän itsessään ei ole muuttunut ollenkaan Cod4:sta. Tässä versiossa on vain liikaa bugeja, hakkereita, 10v jenkki kakaroita huutamassa täyttä kurkkua ja tuubittamassa final standien kanssa ja siitä viellä yhdellä kädellä tähtää M240 Rambomaisesti viellä...
Kentät ovat hyviä mielestäni ( näistäkin monia mielipiteitä )
Pieni haitta viellä omaan pelaamiseen on tuo ohjattavuuden hitaus… Sensitivy on 10 mutta on vain liian hidas !
Jos kuitenkin ostat pelin niin älä menetä toivoa heti alussa ! Tämä on peli jossa ei saa olla tosissaan. Kaveri porukassa kaikkein parasta ! Yksin Livessä pelaaminen ei innosta itseäni ollenkaan, aina täytyy olla kaveri jonka kanssa pelailla.
Edit: Jos nelonen oli täyttä paskaa mielestäsi, älä osta tätä. Jos taas nelonen oli hyvä, tämä peli on sinulle. Jos taas nelonen oli IHAN SIKA VITTU JEE !, niin älä osta tätä.
Itse kuulun tuohon "IHAN SIKA VITTU JEE" kerhoon. Itse petyin pelin bugisuuteen ( Missä oli Beta ? ) ja siihen ettei IW tehnyt mitään asioden tullessa julki, eikä tule varmaan enään ikinä tekemäänkään. Jos uutiset pitävät paikkansa...
teemu1337
07.03.2010
Jännästi kävi tuon battlefieldin kanssa.
Serverit kaatu ja statsit hävisi (kaikilta?).
Nyt on saatu statsit takasin ja jonkinnäköset hätävaraserverit pystyyn, mutta tämmöstä serveriä kävin kokeilemassa ja peli heitti 5 min älyttömän lagisen pelin jälkeen täspoordille...
Huomenna uusiks.
Go EA.
Schimanski76
07.03.2010
Sie ne serverit teemu suttasit taas mutrulle ja rikoit mäsäksi.Älä syytä EEAATA.
Lutis
07.03.2010
EA:n serverit mutrulla = epätosi
Ac3Way
07.03.2010
Finski fani wrote:
Kellään täällä Fable 2:sta? oon yhessä ärsyttävässä kohassa, mitä ei pääse yksin läpi, joten tarviin avuks jonkun hetkeks... =p
Mul on Fable 2, mahtava peli! Ja Cod2 on ihan suolesta ykköseen verratuna. Ja en polta ollenkaan muurahisia sytkärillä nyt.
Schimanski76
07.03.2010
"commando":http://www.youtube.com/watch?v=rWOTkDNRYbI o paras sotapeli.