Forum - Off-topic

PPPP

Aliboz

Aliboz 08.03.2010

• 0
Muuten en välitä koko pelistä mutta kun siinä on Top Gear Test Track.
IL3

IL3 08.03.2010

• 1
No sehän on jo hyvä syy ostaa GT5 ja sen takia myös PS3? :D
TeroKortelainen

TeroKortelainen 08.03.2010

• 0
Juuri näin! Sen takia minäkin ostin Slim-PS3:n heti sen julkaisun yhteydessä viime syksynä, että pääsee sitten jouluna vääntämään GT5:sta. Olisi taas pitänyt muistaa, ettei missään olla varmistettu, minkä vuosikymmenen jouluna tämä julkaisu tapahtuu. Ehtiipähän ajamaan Forzan uran läpi, kun en taaskaan suostu käyttämään botteja. Vähitellen alkaa kyllä maistua vakioautoilla kurvailut hieman puulta... Noh, ei se Pleikka nyt ihan turha ostos ole ollut. Nytkin tulee pelailtua harva se päivä Uncharted 2:sta, kun sen sattui saamaan halvalla. On jäänyt kyllä Forzailut viime viikkoina aikas vähiin ja se näkyy valitettavan hyvin otteissa radalla :(
RaabForRehab

RaabForRehab 08.03.2010

• 0
IL3 wrote: No sehän on jo hyvä syy ostaa GT5 ja sen takia myös PS3? :D
Demon perusteella ajettavuus on aika kauhealla tasolla..Hyi, en syö!
Finski fani

Finski fani 08.03.2010

• 0
RaabForRehab wrote: Demon perusteella ajettavuus on aika kauhealla tasolla..Hyi, en syö!
Joo melkosta kuraa on luvassa. Ne on enimmäkseen panostanu grafiikoihin ja jättäny ajomallinnuksen melkein samaan kuin edellisessä versiossa... Forza>(=WRC(?))>GT
RaabForRehab

RaabForRehab 08.03.2010

• 0
Panisin Laura Lepistöä, vaikka se ei panis mua.
Finski fani

Finski fani 08.03.2010

• 0
Raabiahan nyt oikein himottaa...
RaabForRehab

RaabForRehab 08.03.2010

• 0
Pillu, ainahan se on mielessä.
TehBigBunny

TehBigBunny 08.03.2010

• 0
RaabForRehab wrote: Panisin Laura Lepistöä, vaikka se ei panis mua.
Raiscaus !
villek00

villek00 08.03.2010

• 0
TeroKortelainen wrote: Ehtiipähän ajamaan Forzan uran läpi, kun en taaskaan suostu käyttämään botteja. Vähitellen alkaa kyllä maistua vakioautoilla kurvailut hieman puulta...
Tästä tulikin mieleen, mitä muuta tuo GT5 tarjoaa kuin tätä vakioautoilla ajelua? Siinähän ei voi edes "maalata" autoja kuten forzassa, ja kuulemma vanteidenkaan väriin et pääse vaikuttamaan. Eli vois melkein jo sanoo että ei voi olla hauska peli pitkään :)
TeroKortelainen

TeroKortelainen 08.03.2010

• 2
Joo, aika näyttää, minkälainen "ura-moodi" GT:ssä tulee olemaan. PS2:n edeltäjissä on kyllä riittänyt imua. Varsinkin kun tunnetusti mua ei kiinnosta ulkoinen "tuunaaminen" vaan itse ajaminen ja sopivaan tasoon asti autojen tekniikan räpellys. Mä oon enemmän tämmöinen hamsteri eli kaikki autot pitää saada talliin johonkin tasoon asti rakennettuna, puhutaan sitten Forzasta tai GT:stä. Forza 2:ssa toi onnistui "helposti", mitä nyt tallin koko tuli rajoitteeksi. FM3:n kanssa saattaa kyllä loppua tienestit kesken, kun en saa pätäkkää muusta kuin ajamisesta :( Ja bottien käyttöön ei omatunto suostu...
Pottae

Pottae 08.03.2010

• 1
!http://i10.aijaa.com/b/00893/5871249.jpg!
Northg7

Northg7 08.03.2010 (edit 08.03.2010)

• 1
NÄIN POJAT (?) KYÄ. "Unohtu ryypätä!":http://www.youtube.com/watch?v=bjp8NkL23S0&feature=related
Finski fani

Finski fani 09.03.2010

• 2
"Kahtokaa se alempi kuva":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010030911266089_uu.shtml Eli siis toi sellihän on isompi kuin mun kämppä! Pitääkö tässä alkamaan tappamaan porukkaa, että saa paremman asunnon. Siellä on littee telkkari ja kaikki. Paremmat olot ku mulla! Mikäs tossa on tuomiota suorittaessa. Ruoatkin tuodaan varmaan ovelle, eikä tarvii maksaa vuokraakaan... Metri x metri betoni koloon lyyhäämään murhaajat sanon minä!
Ac3Way

Ac3Way 09.03.2010

• 0
Finski fani wrote: Kahtokaa se alempi kuva Eli siis toi sellihän on isompi kuin mun kämppä! Pitääkö tässä alkamaan tappamaan porukkaa, että saa paremman asunnon. Siellä on littee telkkari ja kaikki. Paremmat olot ku mulla! Mikäs tossa on tuomiota suorittaessa. Ruoatkin tuodaan varmaan ovelle, eikä tarvii maksaa vuokraakaan... Metri x metri betoni koloon lyyhäämään murhaajat sanon minä!
Kannatetaan, sitten vois itsekin ruveta M.Urhamieheksi.
Mudinski

Mudinski 09.03.2010

• 0
Jonkunlainen GT5:n julkaisupäivä on 05.09.2010 ?
Nikde

Nikde 09.03.2010

• 2
Mudinski wrote: Jonkunlainen GT5:n julkaisupäivä on 05.09.2010 ?
Mistä tämä tieto on taas peräisin? Esson baarista?
DarkWarjo

DarkWarjo 09.03.2010

• 2
Nikde wrote: Mistä tämä tieto on taas peräisin? Esson baarista?
Varmaan Kaakkurin Teboililta. Voihan se hyvinki olla just se päivä, tosin se sitten siirtynee sen 20kertaa viel sen jälkee. (noh, eipä ainakaa tule puolivalmista peliä kuten BC2!! syö miestä noi servupelleilyt.)
Mudinski

Mudinski 09.03.2010

• 0
Nikde wrote: Mistä tämä tieto on taas peräisin? Esson baarista?
Sisäpiiritietoa ;) Onhan tuota päivämäärää ilmoteltu jo varmaan kuukauden pelikauppojen sivuilla. mm. Tilt:n sivuilla.
DarkWarjo

DarkWarjo 10.03.2010

• 0
Mudinski wrote: Sisäpiiritietoa ;) Onhan tuota päivämäärää ilmoteltu jo varmaan kuukauden pelikauppojen sivuilla. mm. Tilt:n sivuilla.
Tilt onki ihan helvetin luotettava lähde ;D mut siis voihan se tosiaan ollakki joku hämärä ilmotettu päivämäärä mikä vielä siirtyilee kivasti parit kerrat, kuten se on jo siirtyillytkin.

Write a post

Sign in to post a post.