runkkari666
18.03.2010
teemu1337 wrote:
Sullakin näyttää edistyvän :D
^Hatemail^
oon tehny enemä ku sinä.. 12 sivuu. läläläläää
Pottae
18.03.2010 (edit 18.03.2010)
"Yah, viikonloppu!":http://dagobah.biz/flash/Caramelldansen_mix.swf
///.. taas kaipaisin riftinki riipleitä, insiraatiota löytyy yms, mutta ei ole materiaalia mistä vääntää jotakin :O
Mudinski
18.03.2010
Pottae wrote:
///.. taas kaipaisin riftinki riipleitä, insiraatiota löytyy yms, mutta ei ole materiaalia mistä vääntää jotakin :O
Huomenna voisin laitella tuleen pari pätkää. Yksin ajeluhan se olisi...
El PiNk DeViL
18.03.2010
Pottae wrote:
Voin laittaa jotain shaibaa, missä ite "ajelen".
teemu1337
18.03.2010
Pottae wrote:
Voisin laittaa täältäkin suunnalta jotain scheissea tulemaan, mutta kun en muista mitä kaikkea oon jo sulle laittanut :S
Pottae
18.03.2010
teemu1337 wrote:
Voisin laittaa täältäkin suunnalta jotain scheissea tulemaan, mutta kun en muista mitä kaikkea oon jo sulle laittanut :S
Tällä hetkellä mulla ei ole yhtään replayta tallessa.. Eli voi laittaa mitä vaan :D
teemu1337
18.03.2010
Pottae wrote:
Tällä hetkellä mulla ei ole yhtään replayta tallessa.. Eli voi laittaa mitä vaan :D
No siinä tapauksessa koitan löytää jotain sellaista matskua mistä löytyisi myös herra itse.
Ac3Way
19.03.2010
HIFK fanina on taas mukava nähdä, kun HIFK:n reservijoukkue Saipa tulee ja pudottaa punanutut ulos playoffeissa. Saipa säälistä jatkoon ja HIFK pysyy säälistä pystyssä.
Schimanski76
19.03.2010
Älähän kirves heitä vielä ihteäs kaivoon.Siis jos Kalpa voittaa huomenna Jokerit ja Tappara pieksee Jypin,niin silloinhan runkosarjan voitto on Kalpan.
Mutta jos nyt välttämättä toivot Jokereita pleijareihin,niin se tarkoittaa myös sitä,että Kalpan olisi huomenna hävittävä Jokereille ja Saipan Ilvekselle.
Mutta näin ei tule tapahtumaan.Saipa pieksee huomenna Ipan kevyesti ja pääsee pleijareihin.Jokerit jää lomille kivasti. :)
warcryFIN
19.03.2010
Pelicans voittaa runkosarjan!!! Eiku...
teemu1337
19.03.2010
Schimanski76 wrote:
Älähän kirves heitä vielä ihteäs kaivoon.Siis jos Kalpa voittaa huomenna Jokerit ja Tappara pieksee Jypin,niin silloinhan runkosarjan voitto on Kalpan.
Mutta jos nyt välttämättä toivot Jokereita pleijareihin,niin se tarkoittaa myös sitä,että Kalpan olisi huomenna hävittävä Jokereille ja Saipan Ilvekselle.
Mutta näin ei tule tapahtumaan.Saipa pieksee huomenna Ipan kevyesti ja pääsee pleijareihin.Jokerit jää lomille kivasti. :)
Ei ole hyvä tämä Schimanski-mies.
Jokereiden kannattaja ilmoittautuu, ja tähän mennessä kun noita pelejä kattoo, niin näyttää kyllä aika heikolta. Ei ole peli yhtään sillä tasolla, kuin sen pitäisi olla.
Jos tässä nyt käy niin, että Jokerit ei mene pleijareihin, niin sitten mielenkiinto siirtyy siihen, että *koska* hifk lähtee lomille, koska pitkälle se ei tule menemään ^taaskaan^.
^täällä kivasti vähän mielipiteitäni jaan, saas nähä mitä tapahtuu :)^
TehBigBunny
19.03.2010
Kivasti poika tuodaan Stadiin, saatte sitten 'hesalaiset' tulla katsomaan torille.
teemu1337
19.03.2010 (edit 19.03.2010)
TehBigBunny wrote:
Kivasti poika tuodaan Stadiin, saatte sitten 'hesalaiset' tulla katsomaan torille.
Saattaapi olla, notta jää hooiiäffkoolta bileet pitämäti.
No ens vuonna sitten...eiku
Ac3Way
19.03.2010
teemu1337 wrote:
Saattaapi olla, notta jää hooiiäffkoolta bileet pitämäti.
No ens vuonna sitten...eiku
My two years old sister pussy looks older than your brain...eiku
Finski fani
19.03.2010
Päivän suunnitelma:
Käy Kelassa
Päivän toteutus:
Kävin Kelassa, mutta otin väärät paperit mukaan. Kävin sitten Alkossa, ja oli oikeat paperit mukana.
Ei ainakaan ollu ihan täysin Fail tää päivä...
Schimanski76
19.03.2010
Finski fani wrote:
Päivän suunnitelma:
Käy Kelassa
Päivän toteutus:
Kävin Kelassa, mutta otin väärät paperit mukaan. Kävin sitten Alkossa, ja oli oikeat paperit mukana.
Ei ainakaan ollu ihan täysin Fail tää päivä...
Et nyt jumalavita Finski ala ryyppäämään!
Meitin tallin lento lähtee ehtoolla kohti Japania enkä mie jaksa kuunnella koko matkaa sun kännihorinoita.Oksentelet taas loppumatkan ja puristelet lentoemoja persuuksista räkä poskella ja sinapit rinnuksilla.Aamulla sitten heti loiventelet sakella ja riennät jaappaanialaiseen "kylpylään" rentoutumaan,kun pitäisi reenata kisaan.Sunnuntaina valitat taas varikolla pahaa oloa ja kisa on keturallaan. :(
Nyt on skarpattava Vinski!!
Finski fani
19.03.2010 (edit 19.03.2010)
Schimanski76 wrote:
Et nyt jumalavita Finski ala ryyppäämään!
Meitin tallin lento lähtee ehtoolla kohti Japania enkä mie jaksa kuunnella koko matkaa sun kännihorinoita.Oksentelet taas loppumatkan ja puristelet lentoemoja persuuksista räkä poskella ja sinapit rinnuksilla.Aamulla sitten heti loiventelet sakella ja riennät jaappaanialaiseen "kylpylään" rentoutumaan,kun pitäisi reenata kisaan.Sunnuntaina valitat taas varikolla pahaa oloa ja kisa on keturallaan. :(
Nyt on skarpattava Vinski!!
Niin joo onkin unohtunut kertoa, etten pääse samalla lennolla tulemaan Jaappaniin. Lähen huomen aamulla juhlistamaan omia synttäreitä koti kunnille, joten sunnuntaina aikaisintaan pääsen koneeseen istahtamaan. Toivon, että kone laskeutuu juuri ennen kisan alkua, jotta ehdin hypätä oman kilpurin rattiin. Jos en kuitenkaan pääse tarpeeksi aikaisin radalle, niin varaathan pari Geishaa ja pullon sakea varikko pilttuuseen, ettei mun ihan yksin siellä tarvitse katsella kisaa. Ja varaa TJP:llekin pari Geishaa ja vaikka se ei tule paikalle, niin mä voin pitää huolen senkin Geishoista.
Toivottavasti kunto kestää koko kisan, jos siis siihen ehdin...
// Ja mulla on sitten suhun, Schimmy, luottamus korkealla. Vain voitto kelpaa, sillä voitinhan mäkin Le Mans kisan ihan suvereenisti...
DarkWarjo
19.03.2010
Onneksi mun tiimis ei o änniKääliöitä. Ei mun tallis kyl oo ketää muutakaa, perkele, ite pitää varikollaki renkaat vaihtaa.