- 0
Forum - Off-topic
Keikat, konsertit, festarit
Ei millään kerkiä muuten mielläni menisin.
- 1
Minäkin lintsaan lakiopinnot, että pääsis... =P
- 3
Finski fani wrote: Minä kanssa. Tosin menin leikkaamaan hiukset, joten olen se lyhythiuksinen mustiin pukeutunut... =) Meetkös moikkaamaan Davea?YEAH! mie oon se kaljupää joka heiluu siel ihan vitusti: !http://www.slayer.net/sites/slayer/files/imagecache/preview/photos/STU_2009-06-27_9834.jpg!
- 4
Finski fani wrote: Minä kanssa. Tosin menin leikkaamaan hiukset, joten olen se lyhythiuksinen mustiin pukeutunut... =) Meetkös moikkaamaan Davea?Kyllä mie luulen,notta se siut tunnistaa siellä,vaikka tukka onkin lyhentynyt. !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/Megadethsfinksi.jpg!
- 0
Itellä nyt varmat 2011 keikat ja festari ovat
Obituary + Grave Nosturi
Sauna Open Air 3pv
Hirax Kulttuuritalolla
/Huvittanu lähteä Slayeriä ja Megadethiä katteleen kun nähny ne jo kaksi kertaa ja viimeksi viime vuonna :D Eikä noi niitten settilistakkaan nyt ihmeellisiltä näytä. Mikään ei tule voittamaan Slayerin settiä Tampereella: Reign In Blood levy kokonaisuudessaan ja tais olla vielä järjestyksessä.
- 0
Tarkotuksena olis jos ees tänä vuonna pääsis Pendulumia kattomaa Provinssiin kun on näköjään taas tulossa.
Ruisrockiin olis kiva päästä Prodigy kattomaa mutta tuskin pääsen.
- 0
Toivottavasti tänä vuona pääsis itse katsomaan Stam1na, mokoma, 2TT ja Tk:n keikat ois mahtavaa edes päästä katomaan joku..
- 1
Provinssirockkiin tänä vuonna kuuntelemaan Katri Helenaa, ei mulla muuta!
- 0
miikass wrote: Provinssirockkiin tänä vuonna kuuntelemaan Katri Helenaa, ei mulla muuta!Ja mehä sovittii että sä tuut Audin takapenkille yöks ; ) :D
- 0
Voi olla että Rushin ja Foozerin lisäksi lähden ruotsiin katsomaan Qotsaa... Olisi kyllä kiva.
- 0
Oikein hyvä keikkaol. Saatanan moinen tinnitys. Ilmasta kaljaa sisään pääsyssä. Pieni "tappelu". jatkoilla yhdet kaljat. Jänskästi päästivät vaikka 15olenkin. Darkwarjoa olin jopa niin lähellä että ketjujen kolinankin kuulin. finskiä en nähnyt ainakin niin luulen tosin ei ole mitään hajua miltä koko olio näyttää edes. Selkä paskana vasen jalka paskempana. Kaikkea mitä hyvältä konsertilta voi odottaa!
- 0
Sitten vielä päivän ilmainen vinkki, jonka näin yhden jätkän tekevän. Miten saat kaljaa kentälle? Tunge tölkki kalsareihin ja mene nais tarkastajan kautta, koska ei ole laillista lupaa kuullemma mennä lähellekkään intiimi alueita. ja sitten nautit kentällä läpimästä pallihien hajuisesta kaljasta.
- 0
Ai varjokin oli siälä. Enhän mä sitä osannu ettiä... Niin siis nyt vasta Lahdessa. klo 3.00. Huomenna kouluun kivasti. Bussimatka Lahteen makso kivat 26 euroa. On ne junat kyllä paljon mukavempia.
Keikka oli tosiaan hyvä, mutta Megadethin miksaajalla taisi olla huono päivä. Rummut peitti kaiken, eikä laulusta paikoitellen saanut mitään selvää. Välillä meni ontoksia yms. Kuulemma oli Dave kironnu jossain välissä ja joku oli tämän kuullut...
Slayer nyt normaalisti iski ilmat pihalle. Miksauksetkin oli suht kohillaan...
Hyvä fiilis öyverööl!
- 0
Finski fani wrote: Ai varjokin oli siälä. Enhän mä sitä osannu ettiä... Niin siis nyt vasta Lahdessa. klo 3.00. Huomenna kouluun kivasti. Bussimatka Lahteen makso kivat 26 euroa. On ne junat kyllä paljon mukavempia. Keikka oli tosiaan hyvä, mutta Megadethin miksaajalla taisi olla huono päivä. Rummut peitti kaiken, eikä laulusta paikoitellen saanut mitään selvää. Välillä meni ontoksia yms. Kuulemma oli Dave kironnu jossain välissä ja joku oli tämän kuullut... Slayer nyt normaalisti iski ilmat pihalle. Miksauksetkin oli suht kohillaan... Hyvä fiilis öyverööl!Siis warjolla tarkoitin Kerry Kingiä kuten hän tuossa kuvassa laittoi.
- 0
Finski fani wrote: Ai varjokin oli siälä. Enhän mä sitä osannu ettiä... Niin siis nyt vasta Lahdessa. klo 3.00. Huomenna kouluun kivasti. Bussimatka Lahteen makso kivat 26 euroa. On ne junat kyllä paljon mukavempia. Keikka oli tosiaan hyvä, mutta Megadethin miksaajalla taisi olla huono päivä. Rummut peitti kaiken, eikä laulusta paikoitellen saanut mitään selvää. Välillä meni ontoksia yms. Kuulemma oli Dave kironnu jossain välissä ja joku oli tämän kuullut... Slayer nyt normaalisti iski ilmat pihalle. Miksauksetkin oli suht kohillaan... Hyvä fiilis öyverööl!Miulla on parilla Häkkisen keikalla tullut mieleen,notta olisi paljon parempi bändi livenä,jos Mika ei "laulaisi" ollenkaan.On se välillä niin järkyttävän huonoa. Levyillä se naukuminen toimii hyvin.
- 2
Laita ovi lukkoon. Sitten naulaat sen kiinni. Siirrät kaikki huonekalut oven eteen. Sikiöasennossa lattialla sitten orotat Sfinksiä.
Se hakkaa sun.
- 1
Schimanski76 wrote: Miulla on parilla Häkkisen keikalla tullut mieleen,notta olisi paljon parempi bändi livenä,jos Mika ei "laulaisi" ollenkaan.On se välillä niin järkyttävän huonoa. Levyillä se naukuminen toimii hyvin.!http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/shining.jpg!
- 0
Kaverit haukkuivat Mekadettiä juuri tuosta. Davella ei välillä toiminut ääni.
- 0
Miksauksesta se vaan on kiinni.
- 0
Kaikki ensi viikonloppuna Karjurockiin!! Hometeollisuuden voisi launtaina yöllä ainakin katsoa.